בקורס תלמדו להקים ולנהל קמפיינים אורגניים וממומנים בזירות חברתיות כגון: Facebook, Instagram LinkedIn. תלמדו לפרסם ולנהל אסטרטגיות שיווק ברשתות חברתיות, פילוח קהל יעד עפ"י נתונים דמוגרפיים וגאוגרפיים, הקמה וניהול עסק בעולם הדיגיטלי לצד הכנה למבחני ההסמכה של Facebook. בוגרי הקורס יוכשרו: - להקים ולנהל קמפיינים ממומנים בשלוש הרשתות המובילות.
- הנעת תהליכים ובניית אסטרטגיית שיווק ופרסום.
- איתור קהל היעד לפרסום, קבוצות רלוונטיות ודפי מתחרים.
- ניתוח נתונים דמוגרפיים.
- ניטור תוצאות והפקת לקחים לשיפור הקמפיינים.
- שיווק מחדש ברשתות המדיה.
- הקמה וניהול עסק בעולם הדיגיטלי
- הכנה למבחני הסמכה של פייסבוק
למה לבחור בקורס שלנו?
- הקורס שלנו הינו קורס מעשי המשלב פרקטיקה עם שעורים פרונטליים.
- תמיכה במהלך ולאחר הקורס ע"י סגל המרצים.
- חשיפה לקהילה המקצועית שדרכה נוהל לסייע לכם למצוא עבודה בתחום
- מרצי הקורס עוסקים בתחום באופן מקצועי בזירות התחרותיות ביותר ברשת.
- הכנה לבחינות ההסמכה במסגרת הקורס.
- רכישת מקצוע תוך חודש וחצי.
שיעור 1 – נושא השיעור : מבוא לדיגיטל - סקירת עולם הדיגיטל
- מיהו הצרכן הדיגיטלי
שיעור 2 – נושא השיעור : מבוא לפרסום באינטרנט - עקרונות הפרסום הדיגיטלי
- התאמת המסר לרשת ולפלטפורמות השונות
- שינויים בעולם פרסום הדיגיטל
שיעור 3 – נושא השיעור : Facebook- הקמה וניהול קמפיינים - העמוד העסקי וניתוחו
- סוגי קמפיינים, קבוצות ומודעות
- יצירת פרסונה, בניית קהלי יעד
- אסטרטגיה שיווקית וויזואלית, מובייל ודסקטופ
שיעור 4 – נושא השיעור : Facebook – הקמה וניהול קמפיינים - Facebook Business
- רימרקטינג – אסטרטגיה והפיקסל של Facebook
- נתוני שימוש וניתוחם Ads Manager
- A/B Testing
שיעור 5 – נושא השיעור : Facebook – הקמה וניהול קמפיינים - קמפיינים מוצלחים של מותגים וניתוחם
- הקמת קמפיינים, "סטוריז"
- איך להתאים תקציב ללקוח
- קמפיין אינסטגרם
שיעור 6 – נושא השיעור : Facebook – הקמה וניהול קמפיינים - עריכת פוסט + מצגת סטודנטים (בוחן)
- תרגיל כיתה מסכם לפייסבוק
שיעור 7 – נושא השיעור : עמוד נחיתה - כללים מנחים לעמוד נחיתה ממיר
- ניתוח עמודי נחיתה ואופטימיזציה
- בניית עמודי נחיתה
שיעור 8 – נושא השיעור : LinkdIn - הכרות עם הרשת החברתית לעסקים (B2B)
- העמוד העסקי
- סוגי קמפיינים ומודעות
שיעור 9 – נושא השיעור : כלים למנהלי קמפיינים - תוכנות גרפיקה לעריכה מהירה
- אתרי תמונות ווידאו למדיה חברתית
- תוכנות ניהול וניתוח פעילות במדיה החברתית
- כלי מעקב, ניטור, טרנדים ותוכן
- אפליקציות טלפון לניהול עסקי
- אתרי תוכן למעקב בשיווק דיגיטלי
שיעור 10 – נושא השיעור : ניהול קמפיינים במדיה החברתית כעסק - סוגי חוזים
- משא ומתן
- איתור וגיוס לקוחות
- תמחור
- סיכום הקורס ושאלות
|