מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג מרכזי הכשרה ממשלתיים?

השאר פרטים ונציג מרכזי הכשרה ממשלתיים יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בחולון
אשקלון
חולון
ירושלים

מפת הגעה

סניף ירושלים
ירמיהו 20, ירושלים
המשך...
סניף חולון
שדרות ירושלים 101, חולון
המשך...
סניף אשקלון
הנגר 9, אשקלון
המשך...
strip

קורס גננות נוי



מבנה הלימודים

אודות המקצוע:
תחומי העיסוק ותפקידו של גנן הנוי רבים ומגוונים וכוללים: טיפוח ותחזוקת הגן, הכשרת קרקע דישונה וזיבולה, בחירת שתילים וצמחיית הגן החדש, נטיעה ושתילה של צמחיית הגן תוך גילוי אחריות לקליטת הצמחים החדשים על ידי מתן טיפול נכון בשבועות הראשונים לקליטתם, השקיה גיזום ועיצוב הצמחייה, שמירה על ניקיון הגן, מניעה והדברת עשבייה, מניעה והדברת מחלות ומזיקים, דאגה לאחזקה שוטפת ותקינה של מתקני גן ושביליו, אחזקה תקינה של הכלים המכניים.

הגנן נדרש לידע מקצועי, כושר ארגון, יעילות ודייקנות בעבודתו, התמדה, יושר מקצועי ואישי, עליו להיות יסודי ושיטתי, להפגין מיומנות גבוהה בתפעול טכניקות ואמצעים המשתכללים ללא הרף וכן הכרה רחבת היקף במגוון הצמחים המשתנה )כאשר מובאים זנים חדשים לארצנו, ונקלטים בה, או שעוברים פיתוח ושינוי באמצעות טיפוח ייעודי או הנדסה גנטית(.

עבודתו כרוכה לעתים בקשר עם לקוחות פרטיים, המצריך אותו להיות סבלני, אמין וקשוב לצרכים, ולפיכך הוא מחויב להעמיק את ידיעותיו ולהתעדכן בתחום המקצועי מפעם לפעם. כמו כן, הוא נדרש לעבודה בתנאים פיזיים שאינם קלים, עבודה בחוץ תוך חשיפה לתנאי מזג אוויר משתנים. תכנית הלימודים מתמקדת אפוא בששה תחומים מרכזיים: לימודי הסביבה, לימודי הצמח, ביצוע ואחזקת גן, בטיחות ועזרה ראשונה, הכרת הצמחים ונושאי העשרה  )יסודות בתכנון גינות: רישום וניהול הגן, ובנוסף יסודות בהקמת עסק זעיר(.

תוכנית לימודים:   
• לימודי הסביבה: קרקע, אקולוגיה, אקלים
• לימוד הצמח
• בטיחות ועזרה ראשונה
• הקמה, חידוש ואחזקת הגן
• רישום וניהול גן הנוי
• לימודי העשרה: יסודות בתכנון, הקמת עסק



תנאי קבלה

תנאי הקבלה:
11 שנות לימוד או בחינת כניסה ברמה זהה בעברית, חשבון ואנגלית.
בריאות תקינה )אישור רפואי לעבודה בגננות נוי(.
מבחן מיון.
וועדת קבלה.



משך הלימודים

משך הקורס:              
650 שעות לימוד



תעודה / הסמכה

תעודות: 
בוגרי הקורס יזכו לתעודה מטעם משרד העבודה והרווחה.



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.