סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על קורס טיס אזרחי
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

קורס טיס אזרחי

קורס טיס אזרחי מאפשר לכם להגשים חלום ולהפוך לטיס מן המניין. טייסים בעלי רשיון טיסה אזרחי יכולים להשתלב במגוון של משרות מעניינות ומרוויחות. אם לכם גם את התשוקה והרצון ללמוד קורס טיס, השאירו פרטיכם לצד בתי הספר המובילים בתחום ואנו נדאג כבר שתקבלו בהקדם הצעה מופורטת ללימודי טיס אזרחי.

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על קורס טיס אזרחי

השאיפה לעוף מאפיינת הרבה בני אדם, ומאחר שעדיין לא צימחנו כנפיים ועדיין לא המציאו מכוניות מעופפות, תמיד נוכל לקחת קורס טיס אזרחי, שיאפשר לנו לעופף בשמי הארץ, לגעת בשמיים ולממש את החלום הכמוס שלנו, הבעיה היחידה היא שגישה לדיוטי פרי לא תהיה לנו, ולכן לא נוכל להביא שוקולדים לכל מי שחיכה לנו למטה בכליון עיניים.

מהו קורס טיס אזרחי?
קורס טיס אזרחי בנוי מחלק תיאורטי ומחלק מעשי. החלק התיאורטי שהוא יותר שולי מבחינת נפחו, מתמקדים פרחי הטיס בידע טכני ובנושאים חיוניים כמו מטאורולוגיה, ניווט ואת המטוס על בוריו, בחלק המעשי שהוא נרחב יותר לומדים לטוס. 

חלק מעשי
במסגרת החלק המעשי פרחי הטיס יטיסו את המטוס במצבים שונים וזאת כדי לשלוט שליטה מלאה במטוס. השלבים הם הסעה, השפעת ההגאים, מצבי יסוד ומעברים ביניהם, שינויי מהירות הטיסה, הזדקרויות ותרגיל נחיתת אונס, בשלב מתקדם יותר לומדים על המראות ונחיתות או בעגה המקצועית "הקפות" וכחלק משלב זה ילמדו פרחי הטיס תרגול מקרי חירום בהקפות, השלב הבא שהוא שלב מתקדמים יחזרו התלמידים על החומר הנלמד כשבמקביל ישפרו את ביצועיהם ואת רמתם וגם יבצעו תרגול מצבי חירום שונים. בשלב זה יבצעו התלמידים את טיסות הסולו הראשונות שלהם. מכאן יבצעו פרחי הטיס טיסת מכשירים בסיסית וטיסות נווט שונות, השלב המעשי הסופי יהיה שלב ליטושים והכנות לבחינות המעשיות.

חלק תיאורטי
נושאי הלימוד התיאורטיים במסגרת קורס טיס אזרחי כוללים שיעורים של ידע טכני כללי, נתוני המטוס חומר נרחב מטאורולוגיה, שיעורי ניווט, ורדיו טלפון.  על הטייסים לעתיד להכיר את חוקי התעופה על בוריים, להכיר את מנוע המטוס ולהבין את כל הקשור אליו, כדי להבין איך מטיסים את המטוס חשוב להכיר עקרונות וחוקים חשובים על התנהגות האוויר ועל הכוחות הפועלים על המטוס.

מאמרים מקצועיים בנושא קורס טיס אזרחי

  • קורסים ללא בגרות
    קורסים ללא בגרות
    בעוד ישנם דיונים אודות חיוניותם של ציוני הבגרות, מספרן של בחינות הנכללות בתעודת בגרות מלאה ושימוש בהן כתנאי קבלה ראשוני למקומות לימודים ועבודה, ישנם קורסים מבוקשים אשר אינם דורשים תנאי מקדים זה. ...המשך
  • קורס טיס אזרחי
    קורס טיס אזרחי
    קיימים סוגי טיסות שונים: החל מטייסי קרב המשרתים בצה"ל ותפקידם להגן על המדינה, טייס פעלולים ששייכים לתחומי האקסטרים וטייסים אזרחיים שעובדים בתחום כטייסים מקצועיים או עוסקים בו כתחביב בשבתות וחגים....המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

תחומי לימוד קרובים

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú