סוג לימודים
תחום לימודים
מסלול לימודים

חפש מוסד לפי איזור ועיר

בחר איזור:

בחר עיר:

חפש מוסד לפי איזור ועיר


ימים פתוחים


  • מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:


    מיקום בארץ:
ימים פתוחים


image
מלא פרטים וקבל מידע על תואר שני בקולנוע וטלוויזיה
ליעוץ חינם התקשרו 03-6958791

תואר שני בקולנוע וטלוויזיה

תואר שני בקולנוע מיועד לאלו הרוצים להכיר טוב יותר את עולם העשייה הקולנועית. בעמוד זה מוצגים לפניכם כל המכללות והאוניברסיטאות בהם ניתן ללמוד קולנוע לתואר שני, פנו אל האקדמיה המועדפת עליכם דרך דף צור הקשר ונציג יחזור אליכם עם כל המידע לו אתם זקוקים לפני רישום ללימודים.

לצערנו לא נמצא באינדקס ToStudy אף מכללה אשר מלמדת את מה שחיפשת

השאר פרטיך ואנו נחזור אליך במידה ונמצא מכללה מתאימה

שם:   
עיר:   
טלפון:   
מייל:

-מודעה פרסומית-

קצת מידע על תואר שני בקולנוע וטלוויזיה

אמנות בכלל וקולנוע וטלוויזיה בפרט משמשים כבר שנים אסקפיזם צרוף לציבור הרחב, צוהר ובריחה מחיי השגרה התובעניים. כל יום, המון אנשים, חולמים להישאב לתוך סרט או מציאות הזוייה וצבעונית שנבנתה אך ורק בשבילם. עולם דמיוני שתכליתו לנסוך בהם מגוון של רגשות. פעם תחושה של שמחה ועליזות ופעם אותו רגש נמהל לתוך עצב, פחד והתרגשות בכפיפה אחת. המטרה של התכנית לתואר שני בקולנוע וטלוויזיה הינה לחדד את הבנתם של הסטודנטים את האספקטים האומנותיים והתרבותיים של היצירה הקולנועית והטלוויזיונית בישראל ובעולם.

מה לומדים בתואר שני בקולנוע וטלוויזיה?
לימודי תואר שני בקולנוע וטלוויזיה נמשכים שנתיים ובסופם מקבל הסטודנט תואר שני MBA בקולנוע וטלוויזיה. לימודי התואר השני הם המשך ללימודי התואר הראשון ותכליתם להעמיק את ידיעותיו של התלמיד ולאפשר לו התמחות מעשית-מקצועית או עיונית-מחקרית בתחום התעניינותו. קרי, לשכלל את "ארגז הכלים" האקדמיים שהסטודנט רכש בתואר הראשון. במסגרת הקורסים נלמדים נושאים מרתקים, כגון: קורסי ליבה בקולנוע, טלוויזיה ומדיה דיגיטאלית ומשלבת אותם בקורסים אינטר-דיסציפלינאריים מהתכנית הבינתחומית לאומנויות. במהלך התואר השני בקולונוע וטלוויזיה יושם דגש עיקרי על ההתמחות בבימוי והפקה, תסריטאות, עריכה וצילום. לימודי תואר שני בקולנוע וטלווויזיה כוללים אחוז נמוך יותר של לימודים עיוניים וכן לימודים מעשיים ביחס כפול. החלק הפרקטי במהלך התואר השני יועמק דרך התנסותם של התלמידים בחונכויות אישיות, פרוייקטים קולנועיים וטלוויזיוניים קצרים וסדנאות. לקראת סיום התואר, יידרשו הסטודנטים להגיש פרוייקט גמר מלווה בעבודת מחקר עיונית.

מה עושים עם תואר שני בקולנוע וטלוויזיה?
בוגרי תואר שני בקולנוע וטלוויזיה יוכלו למצוא עבודה בתעשיית הטלויזיה והקולנוע בארץ ובחו´ל במוקדי השידור, בהפקות יוקרתיות, בתוכניות טלוויזיה ורדיו, בחברות הפקת סרטים, באולפני הקלטות. בעלי התואר יוכלו להשתלב בתחומים הבאים: הבימוי, הפקה, תסריטאות, עריכה קולנועית, ליהוק ועוד. ישנם אף בוגרים הבוחרים דווקא להתפתח בכיוון העצמאי כנותני שירותים חיצוניים.

מאמרים מקצועיים בנושא תואר שני בקולנוע וטלוויזיה

  • למה לעשות תואר בקולנוע?
    למה לעשות תואר בקולנוע?
    אם יש בכם נשמה יצירתית, ואתם חולמים ליצור סרט מצליח משלכם, כנראה שלא תצטרכו הרבה שכנוע ללמוד תואר ראשון בקולנוע. בכל זאת, בכתבה הבאה נפרט לכם למה כדאי ללמוד דווקא קולנוע במסלול תואר ראשון....המשך
  • תואר שני בתרבות וקולנוע
    תואר שני בתרבות וקולנוע
    השמירה על חופש הביטוי שבתקשורת מבטאת את הצורך בשקיפות נטולת אינטרסים ובסיקורים מנקודות מבט שונות – כדי לצייר תמונת מצב או כדי לעודד צריכת תקשורת באופן ביקורתי. בקורסי הקולנוע והתקשורת מנהלים שיח בעניי...המשך

יועץ לימודים טלפוני

צריך עזרה? מלא פרטיך ונחזור אליך

ניוזלטר חינם

לקבלת דיוור בנושא לימודים, כתבות חדשות, מבצעים וימים פתוחים בחינם !!!

הירשם

יועץ לימודים טלפוני

מתעניין בלימודים או במידע נוסף

מלא פרטים ויועצינו יחזרו אליך בקרוב

callus
חיפוש מוסדות לימודים מהיר
  • קורסים ולימודי תעודה
    קורסים ולימודי תעודה

  • תואר ראשון
  • תואר שני
  • הנדסאים
  • בגרויות ומכינות
  • פסיכומטרי
חפש מוסד לימודים לפי שם
שם: משפחה: עיר: טלפון: מייל:
כניסת מפרסמים      |      אודותינו      |      תקנון ToStudy      |      מידע למפרסם      |      מפת אתר      |      ערכת פרסום      |      מחשבון ממוצע בגרויות      |      צור קשר
כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.
äâãøåú ðâéùåú