JJ COSMETICS

 

החלום שלך המקצועיות שלנו

logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

JJ COSMETICS

מרוצה מאוד!!!! קורס ברמה מאוד גבוהה יחס אישי
רחלי

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

 

דבר המנהלת
כאשר הקמתי את מכללת JJ  קוסמטיקס חלמתי להקים מכללה שתקנה לסטודנטיות איכות, מצוינות, יכולות ומקצוע. חלמתי על מקום אינטימי, מקום שבו הסטודנטיות תרגשנה בבית, תרגשנה בנוח לפנות לכל איש צוות, לכל מורה, מזכירה, מתרגלת ולדבר איתה לא רק על נושאי הקוסמטיקה אלא על  החלומות, השאיפות ואפילו הקשיים. חלמתי להקים קהילה שמכללת JJ קוסמטיקס תהיה הבסיס שלה- סטודנטיות שתגענה לקורסים, בוגרות שתגענה לשיעורי ריענון וסדנאות, חנות בה יפגשו סטודנטיות בוגרות, סטודנטיות חדשות והמורים שלנו. אני שמחה להגיד שהצלחתי להגיע ליעד שהצבתי לעצמי- אני רואה סטודנטיות לשעבר שמגיעות לכאן, זוכות ליעוץ מהצוות המקצועי שלנו, מתייעצות האחת עם השניה מייעצות ונהנות להגיע לימי רענון שאנחנו מארגנים.

במכללת JJ  תל אביב אנו שמים דגש על מקצועיות. במכללה שלנו תפגשי את הצוות הטוב ביותר, מורים שידריכו אותך בדרכך המעשית, יתנו לך כלים וליווי אישי עד להצלחתך בתחום.

הצוות שלנו כאן על מנת להקשיב לצרכים שלך. אנו מאמינים ביחס אישי, גמישות והתחשבות בכל אחת. ברור לנו שלכל אחת יש את הצרכים שלה, את קשייה ואת דרכה בחיים ועל כן אצלנו תמצאי מסלולים רבים המתאימים לצרכיך השונים.

השקענו את מירב מאמצינו על מנת להעניק לך חווית לימוד מיטבית- כיתות נוחות, ציוד משוכלל, שיטות לימוד מודרניות וצוות מקצועי.

המכללה שלנו היא בית חם לכל אחת שהתאהבה במקצוע הקוסמטיקה או שהחליטה לשנות כיוון בחייה ובחרה בדרך היופי.

אני וצוות המכללה כאן בשבילך בכל נקודת זמן של חייך,

J J תל אביב ממוקמת כבר שנים רבות במרכז העיר תל אביב, המקום בו נפגשים השאיפות, החלומות הרצון החזק וההצלחה הגדולה.
אצלנו תפגשי מורים שילוו אותך בדרכך להגשמת חלומותייך ויהיו לצידך בדרך להצלחה- הצלחה שמתאימה לכל אחת וברגע המתאים לה.
המפגש עם הצוות המקצועי של מכללת J J תל אביב מצמיח קריירה גדולה שמתאימה לך.
בואי לחוות הצלחה זו, בואי להיות בעלת עסק מצליח, בואי לעשות קריירה ולבנות את עתידך.

 

שמי ישראלה ורנר, קוסמטיקאית עצמאית ומרצה לקוסמטיקה רפואית מזה 30 שנה. אני מורה מוסמכת לקוסמטיקה רפואית מטעם משרד העבודה, בוחנת קוסמטיקאיות במסגרת מבחני התמ"ת ובעברי שימשתי כמורה במגמת הקוסמטיקה הראשונה בארץ לקוסמטיקה בתיכון מקצועי.

כיום אני מנהלת את מגמת הקוסמטיקה במכללת JJ COSMETICS  ומזמינה אתכן לבוא ולהתמקצע במקצועות הקוסמטיקה והיופי יחד עם המון חום אהבה ומקצועיות .

שמי שוש פלוטניק, בעברי למדתי שיווק, ניהול וכלכלה באוניברסיטה הפתוחה אך במהלך הלימודים התאהבתי במקצועות הקוסמטיקה ומאז השתנו חיי. נסעתי להשתלמויות בארץ ובחו"ל, שם למדתי את המקצוע ממיטב המורים, היום אני בעלת קליניקה פרטית עם ותק של 20 שנה בתחום הקוסמטיקה הרפואית ואיפור קבוע, מלמדת איפור קבוע בסיסי ופרא-רפואי במכללת JJ cosmetics.

שמי חנה אברץ, אני בעלת מכון קוסמטיקה בראשון לציון, עוסקת בקוסמטיקה רפואית ומתמחה במניקור, פדיקור רפואי. משנת 2002 אני מכשירה את דור העתיד של מטפלות מניקור, פדיקור רפואי ומעבירה להן את אהבתי למקצוע.
שמי נטלי אליוחין, בעלת תואר ראשון במדעי החיים ורפואה. כיום אני סטודנטית לרפואה באוניברסיטת תל אביב. בעלת ניסיון הדרכה רב: הוראה במכללה לרפואה משלימה, מרצה לכימיה, אנטומיה, דרמטולוגיה במכללת JJ cosmetics

אסנת בית-און, מורה לאיפור ערב, כלות ואיפור אמנותי.
בוגרת בי"ס למקצועות האיפור בלונדון, אנגליה.
עובדת כמאפרת בתחום האופנה עם הצלמת ובעלת טור האופנה תמר קרוון בעיתון ידיעות אחרונות.
מאפרת עבור הפקות אופנה במגזינים כמו "את" ו- "לאשה" מאפרת בטלויזיה בארץ ובחו"ל.
עבדה עם הדוגמניות והשחקניות אילנית לוי, עדי נוימן, קרן מור, יונה אליאן ורבות אחרות.
מאפרת עבור קטלוגים של מעצבי בגדים, מעצבי תכשיטים, תיאטרון, כלות וציורי גוף.
במקביל עובדת כמורה לאיפור מדריכה כיתות לאיפור מקצועי ע"פ דרישות התמ"ת.

יפה רביבו- מורה לבניית ציפורניים, מעבירה סדנאות קישוטים, מניקור, סדנאות לשיפור הבנייה וריענון, בעלת ותק של למעלה מ-20 שנה.
מנהלת ומורה לשעבר בחברת Supernail, לימדה בבתי ספר Beauty-college, Lady-pharm, Beauty-depot.
מלמדת במכללת JJ COSMETICS משנת 2011.
שימשה כשופטת בתחרויות בתחום הציפורניים, בתערוכות, כנסים והן בפורומים.

 ד"ר יוסי בן חיים-  D.AC PHD – אקופנקטורה
בוגר 7 שנות לימוד ברפואה משלימה ,מתוכן ארבע שנים ברפואה סינית. השתלמויות בגניקולוגיה, דרמטולוגיה, פדיאטריה וצמחים סינים ב- Nanjing College of T.C.M. בעל 20 שנות ותק טיפולי ו-14 שנות ותק בהוראת הרפואה הסינית.
תואר D.AC מ- American coastlie University בלואיזיאנה.
ניהל את מכללת "סין יאנג" לרפואה סינית. רשום כחבר באגודה לרפואה סינית מסורתית.
מטפל בדיקור סיני במרפאות "מכבי טבעי" ובקליניקה פרטית. כתב 3 ספרים ומאמרים שונים במגזינים לרפואה משלימה

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.