logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב, בת ים וכפר יונה - יש קורס מקוון
תל אביב

מפת הגעה

סניף תל אביב
תל אביב, הארבעה 19
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

המלצות על הבית לגישור ובוררות

תחום לימודים: קורס גישור

  

שנת לימודים: 2013

תאריך השארת המלצה: 01/01/2013

"הקורס היה מרתק. המרצה, העבירה את החומר בצורה מקצועית מתובלת בהמון ידע ודוגמאות חיות מהשטח עם סבלנות וכבוד ללומדים. מאוד נהניתי מקבוצת הלמידה שאליה השתייכתי ודרכה הכרתי מנהלים שונים מרשויות אחרות שנוכחותם העשירה אותי. אני באופן אישי התוודעתי לסט כלים רבי עצמה אשר מסייע לי בשיפור התקשורת שלי הן בעבודתי והן בחיי הפרטיים."

תחום לימודים: קורס גישור

  

שנת לימודים: 2011

תאריך השארת המלצה: 08/11/2011

"מבין הקורסים, ההכשרות וההשתלמויות שרובנו רוכש- קורס הגישור בולט בתרומתו, בתועלתו ובעניין שבו למשתתפים.
חווינו קורס רב תועלת ומעניין שהעמיד לידי משתתפיו כלים, גישה חדשה, שיטות התמודדות ויצירת פתרונות והסכמות בתחום הגישור כמו גם בתחומי עבודה ואף בחיי היומיום".

תחום לימודים: קורס גישור

  

שנת לימודים: 2009

תאריך השארת המלצה: 04/11/2009

"נוכח הסכסוכים הרבים המתגלעים לפתחו של ראש הרשות המקומית ולאור העומס הגדול הקיים במערכת בתי המשפט, ישנה חשיבות גדולה להטמעת כלי הגישור ברשויות המקומיות ככלי עבודה חשוב לפתרון סכסוכים עוד בראשית התהוותם. כמי שאימץ את שפת הגישור ועושה בה שימוש על בסיסי דו יומי מוצא אני לנכון לחשוף ראשי רשויות נוספים לפתרון מחלוקות בדרך מהירה החוסכת במשאבים רבים כגון זמן, כסף, עלויות משפט ועוד".

תחום לימודים: קורס גישור

  

שנת לימודים: 2012

תאריך השארת המלצה: 01/02/2012

"כראש עיר אני רואה חשיבות גבוהה בעידוד ההיכרות עם הכלים הגישוריים לכל בעלי התפקידים הבאים במגע עם קהל התושבים. מודל הגישור הטרנספורמטיבי הנלמד בקורס מחדד את היכולת שלך כראש רשות לפתור סכסוכים בדרך של הקשבה והידברות ומעניק שיטות וכלים חיוניים לניהול משאים ומתנים.
אני עצמי עושה שימוש בכלי הגישור לעיתים קרובות וממליץ בחום לכל ראש רשות ומנהל ברשות להירשם וללמוד את שפת הגישור".

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.