נאיה קולג- NAYA college

 

נאיה קולג´- מרכז טכנולוגי להתמחות במקצועות הנתונים והמידע

logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

נאיה קולג- NAYA college

בפעם השלישית כששמעתי על מכללת נאיה באופן אקראי
אייל רייס

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בהרצליה ואונליין
הרצליה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

המלצות על נאיה קולג- NAYA college

תחום לימודים: קורס BI

  

שנת לימודים: 2015

תאריך השארת המלצה: 01/09/2015

בפעם השלישית כששמעתי על מכללת נאיה באופן אקראי הסקרנות התעוררה. הרבה זמן חיפשתי מקום ללמוד בו פיתוח BI. לאחר ההרשמה (באיחור) לקורס ציוותה לי מכללת נאיה מרצה בכיר שבמרתון של 3 מפגשים דאג לגשר על העיכוב. החומר הנלמד מקצועי, מקיף, ומעמיק, תוך תרגול, תרגול ותרגול אינסופי. פרויקט הסיום, היה מאתגר, מלווה בהנחייה צמודה של צוות המרצים.

תחום לימודים: קורס BI

  

שנת לימודים: 2015

תאריך השארת המלצה: 01/09/2015

הלימודים בנאיה מתאפיינים באווירה חמה ורמת מקצועיות גבוהה. הקורסים מתקיימים בקבוצות קטנות ובליווי אביזרי לימוד טכנולוגיים מתקדמים. סגל ההוראה בקורס היה מורכב ממומחים בעלי נסיון מעשי עשיר, שהתמקד בתכנים פרקטיים ובאמת הכשיר אותי לעבודה בעולם האמיתי.. עוד במהלך הקורס גוייסתי על ידי נאיה ואני זוכה לתמיכה מקצועית חזקה בזמן שאני צוברת ניסיון מעשי בתחום. מומלץ בחום!

תחום לימודים: קורס DBA

  

שנת לימודים: 2014

תאריך השארת המלצה: 01/09/2015

לאחרונה סיימתי את הקורס DBA Sql guru במכללת נאיה ורציתי לציין לחיוב את הקורס.
מדובר בקורס מאוד מקצועי, צוות המרצים היה מעולה, לימדו בצורה מעמיקה ומקיפה ותמיד היו קשובים לשאלות התלמידים. הניסיון המעשי נרכש במהלך הקורס דרך תרגולים מורכבים, והגשת פרוייקט התמחות. אין ספק שקיבלתי מכם המון,תודה לנאיה.

תחום לימודים: מסלול ביג דאטה

  

שנת לימודים: 2015

תאריך השארת המלצה: 01/09/2015

יש הרבה יתרונות לוגיסטיים לנאיה: נוסעים בכיוון הנגדי לפקקים, הבניין והחניה בהחלט טובים, יתרון גדול שיש בית קפה טוב / סופרמרקט למטה. מנהלה נתנו שירות טוב, דאגו לתחנות ראויות ונוחות לעבודה וגם התעניינו לברר אם אכן אנחנו מרוצים. חומר של הקורס היה מצוין. המצגות ברורות, התרגולים היו מקיפים . המדריכים היו מעולים, מבינים כיצד להעביר את התוכן כך שהוא יקלט, עם דגש על תהליך שבו יש לכל שיעור ומפגש התחלה וסוף. המינון והקצב היו נהדרים. שליטה מיטבית בחומר. תודה על השי

תחום לימודים: קורס DBA

  

שנת לימודים: 2014

תאריך השארת המלצה: 01/07/2015

חשוב לי לציין שנהניתי מאוד במהלך הקורס, אפילו אם היה קשה עם הנסיעות הארוכות מחיפה.
הדרך בה התנהלה המכללה היא יוצאת מן הכלל, יחס אישי וחם מכולכם. המרצה ערן קורן היה מקצועי, סבלני,
תמיד מגיע מוכן לשיעורים, לא השאיר אותי אף פעם ללא מענה, פשוט בן אדם מדהים.
תודה רבה לכולכם, מקווה שנפגש שוב בעתיד!

תחום לימודים: קורס ביג דאטה

  

שנת לימודים: 2014

תאריך השארת המלצה: 01/07/2015

"דבר ראשון זה תודה רבה!!!!!!!
אני רק רוצה להביע את הערכתי על המקצועיות וההשקעה שנתקלתי בה בקורס הקודם (לעומת ניסיון קודם בחברות אחרות) ומקווה שזה יחזור עליו גם בנושא זה, את יכולה להעביר זאת הלאה ליאיר ודוד"

תחום לימודים: קורס BI

  

שנת לימודים: 2014

תאריך השארת המלצה: 01/02/2015

האווירה בהרצאות הייתה מעולה, היה כייף להגיע ללימודי. גם המרצים וגם הסטודנטים הוסיפו לאוירה הנעימה המהלך הקורס

תחום לימודים: קורס DBA

  

שנת לימודים: 2013

תאריך השארת המלצה: 01/09/2014

חווית הלמידה היתה מאוד כיפית, למדתי המון והכרתי עולם חדש ומאתגר

תחום לימודים: מסלול BI

  

שנת לימודים: 2014

תאריך השארת המלצה: 01/02/2015

"נרשמתי לקורס BI של NAYA ונהנתי מכל רגע!
חומר הלימוד הועבר בצורה מעניינת וברורה. היחס החם של אנשי המכללה ורמת המקצועיות של המרצים הוסיפה מאוד והפכה את הקורס לתהליך חוויתי ומרתק. לכל החושבים והשוקלים אל תתלבטו!
המסר שלי לכל החושבים והשוקלים ... אל תתלבטו , תרשמו מיד ל NAYA ו.. Enjoy The Ride !"

תחום לימודים: קורס דטה אנליסט

  

שנת לימודים: 2014

תאריך השארת המלצה: 01/09/2014

לאחר קורס Data Analyst&Scientist וכבוגר במכללת נאיה, אני ממליץ לכל מי שאוהב טכנולוגיה ורוצה להיכנס לתחום ההיטק לרכוש הכשרה מקצועית מסגל מדריכים בעלי ניסיון רב. הכלים שלמדתי השלימו את הידע הדרוש מעבר לתואר האקדמאי למציאת עבודה בתחום ההיטק.

תחום לימודים: מסלול Guru Database Administrator

  

שנת לימודים: 2012

תאריך השארת המלצה: 01/09/2012

למי שאוהב טכנולוגיה ורוצה להיכנס לתחום ההיטק אני ממליץ ללמוד מסגל המדריכים של NAYA - בעל הניסיון הרב. הכלים שלמדתי השלימו את הידע הדרוש למציאת עבודה בתחום בנוסף לתואר האקדמאי.
צוות מדריכים מקצועי בעל נסיון רב מהשטח הקנה לי תשתית רחבה להתמקצע כ-DBA. עם תום המסלול גויסתי ע"י NAYA, השתתפתי במספר פרוייקטים וכיום מועסק אצל אחד מלקוחותיה.

תחום לימודים: קורס DBA

  

שנת לימודים: 2014

תאריך השארת המלצה: 01/02/2015

במסגרת עבודתי כאנליסט נתונים חיפשתי לאן להתקדם ולהרחיב את הידע שלי והחלטתי לעשות קורס DBA בנאיה. המרצה היה מעולה והתכנים היו ברמה גבוהה - מאתגרים אותך לחשוב ולהגיע לפתרון בצורה הטובה ביותר. כבר לקראת אמצע הקורס התחלתי ליישם את מה שלמדתי בעבודה שלי והצלחתי לייעל הרבה תהליכים שעד אז נעשו באופן ידני ולא אופטימלי. הקורס פתח לי אופק תעסוקתי חדש למקרה שארצה להתקדם מהתפקיד שבו אני נמצא.

תחום לימודים: מסלול DATA ANALYST

  

שנת לימודים: 2014

תאריך השארת המלצה: 01/06/2015

קודם כל אני רוצה לעדכן שהתקבלתי לעבודה !!! בחברת סטארטאפ שמתעסקת באג"חים Bondit, אני עושה תפקיד של אנליסט בעיקר משתמש בMySQL ואקסל ומיישם את כל הטריקים שלמדתי בקורס. אני חושב שהקורס וההכנה היה חשוב מאוד בתהליך הקבלה שלי לעבודה ואני מודה לך אישית על כך.

תחום לימודים: מסלול DBA

  

שנת לימודים: 2013

תאריך השארת המלצה: 01/07/2014

"לאחר סיום תואר מתחום אחר חיפשתי להיכנס לתחום ההיטק. קיבלתי המלצה מחבר שבתחום . גיליתי מקום איכותי ששם דגש על היקף החומר הנלמד, מקצועיות של המרצים ויחס שאין דברים כאלה - הניהול, העזרה , אם משהו לא ברור יש למי לפנות ולקבל מענה ופתרון לאורך כל תקופת הלימודים. המרצים כרמית, ערן קורן ורם קדם שיודעים לסדר את החומר בצורה נפלאה; להסביר עם המון אכפתיות ; ולהיות איכותיים, יסודיים, - תותחים על!"

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.