מכללת CoachME

 

הכשרת מאמנים בגישת ה - Systems Coaching

logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

מכללת CoachME

ליורם שלום, עם סיום ההתחייבויות הפורמליות לקורס
מאיר גלעד

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

סניף תל אביב
שושנה פרסיץ 15, תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

המלצות על מכללת CoachME

תחום לימודים: קורס הכשרת מאמנים אישיים

  

שנת לימודים: 2011

תאריך השארת המלצה: 01/10/2013

ליורם שלום, עם סיום ההתחייבויות הפורמליות לקורס מאמנים ברצוני הודות לך וכל הצוות שעמד מאחורי הקורס( קורס 6). המפגש עם נושא האימון בקורס, שמעבר לפתוח כישורים ויכולות ממקום אחר, אפשר לי לגלות בעצמי כוחות מחודשים לפעולה בעוצמות ובחוזקות משופרים בעקבות צורת ההתמחות וההתנסות המקצועית שמחזקים גם אתהרגש האישי והמקצועי ומובילים למחוזות חדשים מופלאים ועשירים.

תחום לימודים: קורס הכשרת מאמנים אישיים

  

שנת לימודים: 2011

תאריך השארת המלצה: 01/10/2013

מבקשת להודות לך מקרב לב על הקורס הנפלא שעברנו, אני וחברי לקבוצה, במכללת ?CoachME? בכלל ועל חלקך בו בפרט. הקורס התנהל בצורה מקצועית ביותר, הועבר בדרך מגוונת תוך שילוב סדנאות וסימולציות באופן שוטף, מה שאפשר לנו להתנסות, להעמיק את הידע ולצבור ארגז כלים שימושי בתחום האימון. אפשרתם לנו לקיים אינטראקציה מבורכת בין חברי הקבוצה, לשיפור הביצועים העתידיים שלנו.

תחום לימודים: קורס מאמנים אישיים

  

שנת לימודים: 2010

תאריך השארת המלצה: 01/10/2013

הקורס ללימוד אימון במסגרת CoachME היה, מבחינתי, מתנה נפלאה במובן זה שהוא פתח את הפתח לשינוי בחיי, ומבחינה זו שהוא נתן בידיי את הכלים, את המיומנויות ואת הידע לסייע לאחרים לבצע שינויים ותמורות בחייהם האישיים ו/או המקצועיים. היה זה קורס מחכים, מעשיר, מעורר חשיבה ומסקרן- יותר מכל קורס אחר, שהשתתפתי בו עד היום. מבחינתי, זו הייתה חוויה, ואני מודה על כך ליורם גורדון, לאריאלה זאבי ולסני גורדון-בר.

תחום לימודים: קורס הכשרת מאמנים אישיים

  

שנת לימודים: 2010

תאריך השארת המלצה: 01/10/2013

קורס מעצים בהיבט האישי והמקצועי וחוויה בלתי נשכחת. ברמה המקצועית קבלתי כלים בעלי עוצמה שסייעו לי לאפשר למתאמנים שלי לזהות ולשנות הנחות יסוד שחוסמות אותם במימוש יכולותיהם ולהשיג את המטרות ששמו לעצמם. ברמה האישית שיפרתי את מיומנויות התקשורת הבינאישית ובפרט את נושא ההקשבה הפעילה. קבלתי בסיס איתן לדרכי כמאמנת עסקית ואישית אשר יאפשר למתאמנים שלי להשיג פריצות דרך משמעותיות בדרכם למימוש החזון שלהם.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.