logo
הלימודים מתקיימים בעכו, גבעת חביבה, תל אביב, באר שבע וירושלים
באר שבע
ירושלים
עכו
פרדס חנה- כרכור
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס מוהלים



מבנה הלימודים

מכון אליה גאה להציג בפניכם את המודל הייחודי והמנצח בישראל - קורס מוהלים חדשני ומהפכני.  קורס אשר מהווה זרוע מקצועית להכשרת סטודנטים. אנו מאמינים בהנגשת הידע בפשטות ויצירתיות תוך ניסיון מעשי בשטח והתנסות הלכה למעשה.

מכון אליה הוקם בשנת 2004 כאשר הייתה המכללה הראשונה בישראל אשר ביצעה את קורס מוהלי הראשון תחת פיקוח לימודי עיוני ומעשי, ותחת חוקי סטריליזציה נוקשים במיוחד.
ה
מכון הוקם מתוך אידיאל רחב וזיקה עמוקה למגזר, ומאז ועד היום המכון חולל מהפך עתיר ממדים אשר הוביל להכשרה ושילוב של אלפי תלמידים במגזר הערבי אשר מרביתם עובדים כיום  כמוהלים מוסמכים במרכזים רפואיים ובבתי חולים המובילים בישראל.

מכון אליה חרט על דגלו מקצוענות לצד חיבור שורשי - אנו מערבים שילוב של עבודת הרוח עם החומר, דבר החושף בפניי הסטודנט מפות חשיבה מעצימות מתוך עולם הרפואה העכשווי אל מול שפע של שיטות לימוד יחודיות, חדשניות ומעמיקות.  בקורס ניישם ונלמד טכניקות מקצועיות לצד קריאת חומרים תיאורטיים עם תרגול מעשי סימולטני של שלבי הטקס השונים לצד בובות חדשניות דמוי מקור, כל זאת תוך היצמדות הדוקה למודלים רפואים המובלים בעולם הרפואה המודרני.

ציוד וחומר נלווה:
בתחילת הקורס יוענק לסטודנט ערכת מוהל אישית במתנה אשר יהווה עבורו ארגז כלים אישי לתרגול הלכה למעשה, ובנוסף תוכניות לימוד וחוברות הכשרה.

מכון אליה הוא בית למצוינות ולמידה מתוך שמחה, אצלנו תמצאו אווירה חמה ונעימה עם פינת קפה ושתייה קלה, לצד מאפים טריים ומובחרים בכל שיעור.

לאור הביקוש הרב אנו מרחיבים את שערנו לערים גבעת חביבה, עכו, ירושלים, באר שבע, וכל זאת תוך רצון אמיתי לצמצם את הפער בחוסר מוהלים בשוק.

סניפים:
עכו, גבעת חביבה, תל אביב (קורסים פרטיים), ירושלים (קורסים פרטיים), באר שבע.

מחיר:
5,500 ש"ח
(תשאלו אותנו על מבצע חבר מביא חבר).

מכון אליה זו לא רק מכללה אלא בית לשאלות, התייעצות והכתובת לכל בעיה או ספק שעולה בראש הסטודנטים שלנו ובכל נושא המילה, המרצים שלנו עומדים לרשותכם לכל שאלה או בעיה ויעניקו יחס חם גם שנים רבות אחרי סיום הקורס. הקשר עם הסטודנטים חשוב לנו גם לאחר ההכשרה על מנת להבטיח את מקומם בענף המוהלים הארצי ולתת להם ליווי בטבילת האש הראשונה.


תנאי קבלה

ראיון אישי עם כל סטודנט, עדיפות ברורה לסטודנטים מהמגזר הרפואי

משך הלימודים

עד הצלחה


תעודה / הסמכה

תעודת הכשרה מטעם המכון, כרטיס מוהל מוסמך מטעם המכון הראשי להכשרת מוהלים בישראל.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.