פסגות יזמות עסקית

 

המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית

 

מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג פסגות יזמות עסקית?

השאר פרטים ונציג פסגות יזמות עסקית יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בחיפה, כפר סבא, רמת גן, ירושלים, באר שבע ורחובות
באר שבע
חיפה
ירושלים
כפר סבא
רחובות
רמת גן
strip

קורס יזמות עסקית מעשית



מבנה הלימודים

אודות הקורס :

כל שבוע נסגרים 850 עסקים בישראל. בשנת 2016 נסגרו 44.5 אלף עסקים בארץ והסיבה המרכזית לכך היא חוסר ידע בניהול וחוסר כדאיות כלכלית. על מנת שלא תהיו חלק מהסטטיסטיקה, אתם נדרשים לרכוש ידע מהימן ומעשי שיעזור לכם להיות יזם שמוביל עסק להצלחה ולא לכישלון ובכל לנצח את הסטטיסטיקה. היכולות הנדרשות ליזם בהקמה וניהול של עסק מצליח מבוססות על ידי במחקר שוק, קבלת החלטות, שיווק, תכנון, מכירות, פרסום, מימון ועוד. המנהל, הפועל בסביבת השוק, נדרש להשתמש בגישות חדשות לתכנון ולקבלת החלטות כדי לעמוד בשינויים התכופים בתחומי הכלכלה, הטכנולוגיה והחברה. קורס זה מתמקד ביישום יכולות פרקטיות להבנת השווקים, קבלת החלטות ותכנון, חדשנות וניהול של מיזם חדש או עסק קיים.

מטרות הקורס :

להקנות למשתתפים ידע מעשי ביזמות עסקית, החל משלב הרעיון עד שלב הביצוע, לתרום להבנת התהליכים הנדרשים לשם הקמה, ניהול וצמיחה של הקמת עסק חדש. הקורס מקנה לסטודנט כישורים הכרחיים בניתוח ותכנון אסטרטגי של מיזמים חדשים, דן בסוגיות הניהול וקבלת החלטות בתוך העסק החדש  ומחוצה לו בזווית ראייה אסטרטגית. כמו כן, מאפשר הקורס לסטודנט להתנסות בהכנת תכנית עסקית למיזם חדש ע"י תכנון בפועל של ההמלצות הנגזרות מהידע הנרכש בקורס.

מבין תחומי הלימוד:

- הקדמה לעולם היזמות

- הצלחות וכשלונות במיזמים מפורסמים

- הסיפור השיווקי

- המחקר השיווקי

- אסטרטגיות מוצר למיזמים חדשים

ועוד



תנאי קבלה

הקורס מיועד לכל מי שמעוניין ללמוד יזמות עסקית, ליזמים ובעלי עסקים ולאלו שחולמים להיות.



משך הלימודים

39 שעות, 13 מפגשים.

שעות לימוד: 18:00-21:00



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.