logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

לשר - המרכז לבישול ולאורח חיים בריא

אסף, חיי השתנו מאותו יום שהתקשרתי לברר לגבי הקורס
דיאנה הלוי

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

תל אביב
קהילת ורשה 78 תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס בישול בריא 12 מפגשים בליווי תזונאית



מבנה הלימודים

ערכי הקורס
• הקורס ייתן לכם את כל הכלים הדרושים כיצד להיפרד מכל אותו אוכל תעשייתי ומעובד שאותו אנחנו צורכים על בסיס יומי וילמד אתכם איך אפשר לבשל ולאכול בריא בפשטות וביעילות.
• בזכות הידע הרב שתרכשו בכל שיעור בסדרה תוכלו לגשת למטבח הביתי ולהתחיל לבשל בהנאה אוכל ברמה גבוהה בזמן קצר ובאפקטיביות שתשתפר כל הזמן.
• בסיום הקורס תהיו מסוגלים לראות "חומר גלם" ולהבין ממש איך עושים מהם מעדנים במטבח הביתי שלכם.
• את הקורס מלווה תזונאית מומחית  שמרחיבה ומעמיקה על נושא התזונה  והרגלי האכילה היום יומיים שלנו לבריאות טובה.

תכני הקורס
1.מבוא – מהו באמת אוכל בריא? איך הופכים אותו לטעים? איך מקצרים את זמן הבישול בחצי? ואיך הופכים את המטבח הביתי לחגיגת טעמים?
    כל אלה הם רק קמצוץ ממה שלומדים במפגש זה שבזכותו כללי המטבח הופכים להיות ברורים וידידותיים יותר והכי חשוב מתחילים ליהנות מזמן הבישול.
2. ירקות - איך קונים, מנקים, מאחסנים, חותכים ומרככים חומרי גלם טריים כך שניתן יהיה להדגיש את ערכיהם ואופיים הייחודי (צבע, מרקם, טעם, ריח, צורה) הישר לצלחת.
    שיעור זה מכיל את הכלים החשובים ביותר ליצור סלטים, תבשילים, תוספות ומנות רבות שיהוו בסיס חדש לגיוון וחידוש אין סופי במטבח הביתי.
3. מרקים - אם נכניס לסיר ירקות עם מים יתקבלו ירקות מדוללים במים. כדי שיתקבל מרק משובח, טעים ומזין צריך להבין את היחס הנכון בין מרכיבי המרק לנוזלים, איך מכינים נוזל בסיסי (ציר) ואיך נדע לבשל את כל סוגי 
   המרקים על פי ארבע קבוצות מרקים?
4. פסטה ורטבים – בשיעור זה נלמד אתכם שזמן הבישול וההכנה של פסטה טרייה קצר יותר מאשר של פסטה יבשה מהסופר. ברגע שמבינים את "אופי" הבצק והתאמתו לסוג הפסטה ניתן לקצר את הכנתו ולהבטיח
   פסטה טרייה איכותית, טעימה ומזינה, נלמד להכין ארבע קבוצות רטבים שמהווים בסיס לכל סוגי הרטבים שקיימים ושעוד תוכלו בעצמכם להמציא.
5. שמרים – .תשומת הלב העיקרית של שיעור זה הוא בין היתר לגלות כמה פשוט, קל ומהנה להכין לחם/עוגה ברמה גבוהה בבית.
6. מתוקים ומאפים – בשיעור זה נלמד שקינוח מושלם מרכיב בתוכו שילוב מנצח של מרקמים וברגע שמבינים את בסיס הכנתם ניתן להכין ולהמציא אין סוף מתכונים מרשימים, טעימים ואפילו בריאים.
7. פשטידות וקישים – בשעור קסום זה  נלמד את "סוד עולמם של הפשטידות" . על בסיס מה שנלמד עד כה בקורס ניתן להכין אחרי שיעור זה כל סוג פשטידה, קיש או טארט שיעלה על דעתכם.
8. בשר ותוספות – נלמד איך בוחרים את הבשר המתאים, איך הופכים אותו למעדן בלתי נשכח ואילו תוספות ילוו אותו נאמנה הם חלק חשוב אך קמצוץ משיעור מלא ידע בהבנה בהכנת בשרים ותוספות.
9. דגים ותוספות – דג הוא חומר גלם עדין שהעיקר הוא המאמץ לא להרוס אותו. עם הליווי הנכון והיין הוא יהפוך לארוחה בלתי נשכחת. כדי להשיג תוצאה מושלמת כדאי לדעת איך קונים, מאחסנים, חותכים ומרככים כך שטעמו ומרקמו הייחודי של הדג יורגש בצלחת ובחייך.
10. ממולאים – איך מכינים את האוכל הכי מנחם שיש, הכי ביתי שיש והכי מגוון שיש? כל הדרכים ליהנות מהכנת מגוון ממולאים במילויים טעימים ומזינים.
11. קציצות ותוספות - המבורגר, קבב, גונדי, קציצות מטוגנות, קציצות מבושלות, מאודות, קציצות בקר, עוף, ירקות, קטניות, ירק... כל אלו ועוד... הכיף האדיר שבהכנת הקציצות הוא האופציה לגוון בכל פעם מחדש עם המרכיבים של הקציצה אך ישנם כללים ברורים שבזכותם תהיינה טעימות ותישארנה עסיסיות..
12. קוקטייל – האירוח המושלם הוא לטעום מכל העולמות אבל במנות קטנות, איך נערכים לאירוח מסוג קוקטייל שבקלות יכול להפוך לדרך מהנה וטעימה לארח ולגוון שוב ושוב עם מטעמים חדשים.

עם התחלת לימודיכם אצלנו תקבלו:
• ספר בישול המהווה ליווי, הסבר ופירוט לכל הנלמד בקורס ויותר...
• סינר וסכין כדי שתוכלו להתחיל ליהנות מהבישול כבר מהרגע הראשון.


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.