logo
הלימודים מתקיימים בראשון לציון
ראשון לציון
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

תואר שני M.A. בלימודי משפחה



מבנה הלימודים

תואר שני בלימודי משפחה

משפחה היא מסגרת מרכזית בחיינו, המהווה תשתית לחוויות התפתחותיות לאורך כל החיים. מבנה המשפחה עובר תהפוכות ומקבל גוונים חדשים מרתקים לאורך השנים. תכנית התואר השני בלימודי משפחה מעניקה ללומדים בה את הכלים התיאורטיים והיישומיים המסייעים להם להבין שינויים אלו, וללוות משפחות בנקודות שונות במהלך החיים.

תכנית התואר השני בלימודי משפחה כוללת הכשרה יישומית בייעוץ למשפחות, תוך שהיא מעניקה לסטודנטים ידע אקדמי, מחקרי ויישומי. התכנית מציעה שני אשכולות ייחודיים לבחירה:

אשכול היסודות האדלריאנים בייעוץ למשפחה בשיתוף עם מכון אדלר- במסגרת אשכול זה ייחשפו הסטודנטים לפילוסופיה האדליריאנית. עקרונות הגישה יילמדו במהלך הקורס, ובסדנא יתורגלו מיומנויות המאפיינות אותה. במהלך הסמסטר השני ילמדו הסטודנטים קורס מתקדם נוסף במתכונת סדנא. האשכול עוסק בתפיסת העולם הפסיכולוגית/חינוכית האדליריאנית המדגישה חינוך לערכים ותחושת שייכות למשפחה ולקהילה כנקודת מוצא לבריאות נפשית וחברתית. בגישה זו שמים דגש על בדיקת דילמות ומצבים המצביעים על מהות היחסים בתוך המשפחה ועל מרכיביה השונים. כמו כן, נבחנים היחסים בין המשפחה כיחידה לבין מערכות סמכות חיצוניות כמעצבים את אישיותו וסגנון חייו של הפרט.
סטודנטים באשכול זה יוכלו להמשיך את הכשרתם במכון אדלר בכפוף לכללי המכון.

אשכול לימודי זוגיות-

במסגרת אשכול זה ילמדו הסטודנטים והסטודנטיות תכנים מתקדמים של זוגיות. האשכול כולל בתוכו העמקה תיאורטית של לימודי זוגיות

בדגש על מודלים תיאורטיים ויישומיים של התערבות עם זוגות.

• האשכול יאפשר מפגש ראשוני עם מיומנויות בסיסיות של אבחון המערכת הזוגית והתערבויות ראשוניות בה.

• במסגרת הסדנא, הסטודנטים יתנסו בהערכת הקשר הזוגי ובחירת דרכי התערבות מתאימות, במודל של התערבות קצרת מועד.

• דגש מיוחד יושם על אופני תקשורות, צורות של אהבה ופתרון קונפליקטים תוך התייחסות לשלב החיים בו מצוי הזוג.

סטודנטים והסטודנטיות באשכול זה יקבלו תעודת התמחות בזוגיות מטעם המכללה למינהל.

.


תנאי קבלה



משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.