logo
הלימודים מתקיימים בראשון לציון
ראשון לציון
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

תואר ראשון B.A. בחשבונאות



מבנה הלימודים

תואר ראשון בחשבונאות - לימודי חשבונאות במסגרת ביה"ס למינהל עסקים

החוג לחשבונאות במסלול האקדמי המכללה למינהל הוקם בשנת 1978 והוא החוג הגדול ביותר ללימודי חשבונאות בישראל המונה למעלה מ 700- סטודנטים לתואר ראשון וכ 200- סטודנטים בשנת השלמה לקראת בחינות מועצת רואי החשבון. התואר במינהל עסקים עם התמחות בחשבונאות מקנה ידע מעבר לדרישות מועצת רואי החשבון. זאת מתוך מבט לעתיד לשלבים המתקדמים בקריירה המקצועית, בהם יידרשו הבוגרים להיות הן חשבונאים מעולים והן מנהלים היכולים להשתלב בהנהגת ארגונים כלכליים ואף להוביל אותם. בהתאם, אחוזי ההצלחה במבחני מועצת רואי החשבון הם מהגבוהים בארץ ובוגרי החוג הופכים למבוקשים על ידי משרדי רואי החשבון הגדולים והמובילים בישראל, ובהמשך משתלבים בתפקידי מפתח במשק הישראלי.



תנאי קבלה



משך הלימודים

תכנית לימודי בוקר בחשבונאות:

משך התכנית
?הלימודים מתפרסים על פני 6 סמסטרים, שני סמסטרים בכל שנה במשך 3 שנים
?הלימודים מתקיימים ארבע פעמים בשבוע בשעות הבוקר

תכנית לימודי ערב בחשבונאות - לשלב קריירה תוך כדי הלימודים:

ייחודיות התכנית
העולם המודרני הוא עולם דינאמי ותובעני, בו צריך לתמרן בין לימודים לבין עבודה ומשפחה. אנו חיים בעידן מהיר יותר אך גם תחרותי יותר והדרך האופטימאלית לשלב בין כל המרכיבים וליצור יתרון ממשי הינה מסלול המותאם לאנשים עובדים. מסלול לימודי הערב נועד לאפשר לאנשים עובדים, לאנשים עם משפחות ולאנשים שנסיבות החיים אינן מאפשרות להם ללמוד במסלול המסורתי של לימודי בוקר, לרכוש השכלה גבוהה ובמקביל להתפתח ולהתקדם בקריירה.

משך התכנית
?הלימודים מתפרסים על פני 11 סמסטרים, שלושה סמסטרים במשך 3 שנים ושני סמסטרים בשנה נוספת
?הלימודים מתקיימים בדרך כלל פעם בשבוע בשעות אחר הצהרים ופעם נוספת ביום ו' בשעות הבוקר


תעודה / הסמכה


לצד הלימודים במסגרת תואר ראשון בחשבונאות מציעה המחלקה השתלבות בתכניות המשך בתואר השני: תכנית ייחודית לתואר שני עם התמחות במיסים בעסקים (M.B.T) המיועדת לרואי חשבון ועורכי דין; ומסלול ייחודי לתואר שני במינהל עסקים (.M.B.A) לבוגרי שנת השלמה בחשבונאות הנלמד במסלול מואץ של שנת לימודים אחת. כמו כן מציע המסלול לימודי תעודה בחשבונאות לבעלי תואר אקדמי

התמחות

הקשר ההדוק עם התעשייה בא לידי גם בשילוב של מרצים מהפרקטיקה ובסיוע לבוגרים במציאת מקומות להתמחות בהם עם סיום התואר, עוד במהלך הלימודים.
כמו כן, במסגרת שיתף הפעולה עם התעשייה, מעניקים משרדי רואי החשבון המובילים בארץ מלגות הצטיינות לתלמידי ההתמחות. בנוסף, קיימות מלגות נוספות אותן תרמו מרצים ובוגרים של ההתמחות.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.