מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג ספרדית בסנטר- און ליין - פרטי, קורסים פרונטאליים?

השאר פרטים ונציג ספרדית בסנטר- און ליין - פרטי, קורסים פרונטאליים יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
strip

שיעורים פרטיים פרונטאליים בספרדית



מבנה הלימודים

שיעורים Face To Face בכל הרמות. התקדמות על פי צרכי התלמיד.

מקום הלימודים
תל אביב

נושאי הלימוד
השיעורים פרטיים פרונטאליים מועברים בהתאם רצונו וצרכיו התלמיד. השיעורים מותאמים לחלוטין לכל תלמיד מבחינת רמה ותכני הלימוד מה שמאפשר למידה מהירה וקלה באמצעות עיסוק בנושאים ספציפיים המעניינים את התלמיד. התלמיד מקבל דפי לימוד עם הסברים דקדוקיים, תרגילים, כתבי עיתונות, ספרות ועוד. מרכז השיעור הוא פיתוח מיומנות הדיבור תוך כדי שילוב הסברים דקדוקיים. לחזק, לשפר ולשמר את השפה. בנוסף, בשיעורים הפרטיים עושים שימוש גם במצגות, קטעי ווידיאו ושירים.


תנאי קבלה

קהל היעד
השיעורים הפרטיים מתאימים לאנשים שאוהבים להתקדם בקצב שלהם.
קורס פרטי מיעוד לאלו שאין להם הרבה זמן או אפשרות להתחייב לקורס בימים ושעות קבועות.השיעורים הפרטיים מצויינים לתלמידים עם קשיי למידה. מכיוון שהיחס הוא אישי, המורה יכול למצוא את השיטה בהתאם קשיי למידה של התלמיד. השיעורים הפרטיים לספרדית מתאימים לכל הרמות.
בהחלט השיעורים הפרטיים מצוינים לתלמידים רמה מתקדים שרוצים מסגרת לתרגול וחיזוק השפה.

משך הלימודים

שיעורים של 60  דק' עד 90 דק' כל מפגש (מומלץ פעם בשבוע לפחות).
שעות וזמנים בהתאמה בין התלמיד והמורה.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.