מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג ענבל לוי - נומרולוגיה?

השאר פרטים ונציג ענבל לוי - נומרולוגיה יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בהרצליה
תל אביב
strip

קורס נומרולוגיה



מבנה הלימודים

למדת כבר קורסים בהתפתחות אישית ורוחניות, אבל עדיין לא הצלחת לממש את הכישרון שלך ולעסוק
בזה?
מחקרים מראים שכששואלים אנשים על ערש דווי מה הם חמשת הדברים שאתה מתחרט עליהם
בחייך הדבר הראשון שהם מציינים הוא שהם לא מימשו את עצמם כי פחדו להעז לעשות את השינוי...

מידע כללי על ענבל:

על נומרולוגיה, תורת המספרים, שמעת?
שמי ענבל לוי ואני בעלת המרכז לנומרולוגיה וצמיחה אישית. לפני 9 שנים פיטרו אותי בפעם המי יודע כמה ממקום עבודתי כמעצבת גרפית. לא הבנתי מה לא עובד לי, ואיך זה יכול להיות שבחורה מוכשרת כמוני כל הזמן נופלת לאותם בורות, ויוצאת בתחושת כישלון ואכזבה מעצמי. התחלתי לחקור את עצמי, ללכת לקורסי מודעות ולייעוץ אישי. ואפילו לקחתי מאמנת. התקדמתי, אבל לא מספיק.... עד שיום אחד שמעתי על נומרולוגית והחלטתי ללכת אליה. לא היה לי מה להפסיד. היא אמרה לי שהייעוד שלי הוא לעזור לאנשים לפתור בעיות. לקח לי עוד כמה שבועות עד שהבנתי. אני רוצה לעזור לאנשים. להרבה אנשים. להאיר להם את הדרך, להבין שתמיד יש פתרון. המפגש עם הנומרולוגית היה חזק, משמעותי ומסקרן. גיליתי שהמספרים הם נכונים. המספרים משקפים את הפחדים שלי, את החוזקות שלי. במספרים ניתן לראות מה הייעוד שלי. אפילו ראיתי במספרים את הזמן שהכרתי את בעלי והזמן שנכנסתי להריון. פתאום כל הפאזל של החיים שלי התחבר. המספרים הם כלי עוצמתי לעזור להרבה אנשים. כך הקמתי את המרכז לנומרולוגיה וצמיחה אישית.

הידעת?
בתוך תאריך הלידה שלך יש מפת דרכים לחיים שלך. בתחום של זוגיות, יחסים עם ילדים, בתחום של קריירה, פרנסה, המחשבות הפנימיות שלך, איך הסביבה רואה אותך במספרים. זה הכל ידע שאת יכולה להשתמש בו. ויותר מזה זה ידע שאת יכולה לא רק לעזור לעצמך, אלא לעזור לסובבים אותך ואפילו לעשות מזה מקצוע מכובד לפרנסתך.

אז איך כל זה קשור אליך?
אני מחפשת אותך, אדם שרוצה להתקדם, רוצה לעסוק בייעוץ וקידום אנשים אחרים.
אדם שלמד כבר והתנסה בכל מיני קורסים להתפתחות אישית ולרוחניות.
אדם בעל כישרון טבעי לייעץ לאנשים, עם לב רחב ועם יכולת הקשבה טובה.
אם אתם כאלה, יתכן שאתם יכולים להצטרף אליי לנבחרת שלי וללמוד מקצוע שישנה לכם ולסובבים אתכם את החיים.

אני מזמינה אותך לפגישת ייעוץ אישית ובדיקת התאמה.

על המרכז שלנו:
הייחודיות במרכז שלי שאת תלמדי נומרולוגיה ולצד זה תעברי תהליך עם מאמנת אישית אשר תנחה אותך איך להפוך את הידע למקצוע. יש המון אנשים שמלמדים נומרולוגיה, אבל הקורס שלי משלב שתי מנחות בכירות בעלות שם: אני מנחה את הנומרולוגיה, ולצידי מיכל שמש מעבירה את תהליכי האימון. תהליכי האימון מתקיימים גם במסגרת קבוצתית וגם בשיחות פרטניות.

מה שקורה לתלמידים בקורס שלי הוא קסם לחיים. השילוב בין הידע שתגלו על עצמכם באמצעות הנומרולוגיה, לצד התהליך האימוני ישפיע עמוקות על חייכם. לדוגמה: אנשים שהגיעו אליי בתהליכי גירושין, גילו מחדש את הזוגיות שלהם!  אתם תגלו דרך המספרים את האישיות המיוחדת של כל אחד מילדיכם ולמה הוא מתנהג כך...

יש המון שיטות ללימוד נומרולוגיה. אני מאמינה שצריך להתחיל מהיסודות. בקורס שלי תקבלו את הידע והתשתית הרחבה ביותר למקצוע הנומרולגיה, הן נומרולוגיה קבלית והן נומרולוגיה מערבית. עם הידע הזה תוכלו לצאת מהקורס שלי ופשוט להתחיל לעבוד.

הלימודים נעשים בקבוצות קטנות וזה מאוד משמעותי לאיכות הטמעת התכנים.

לא כל נומרולוג טוב הוא גם מורה טוב. אנשים שסיימו את הקורס שלי מעידים
על איכות העברת התכנים, על השילוב בין תוכן לתהליך ועל חוויה מעצימה:


תנאי קבלה



משך הלימודים

מתכונת הקורס
12 מפגשים, 3 שעות כל מפגש


תעודה / הסמכה

סוג ?עודה:
תעודת סיום קורס נומרולוגיה אצל ענבל לוי

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.