logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

קמפוס תל אביב
דוד אלעזר 8 תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

פיתוח מנהלים – למהנדסים ולמנהלים



מבנה הלימודים

פיתוח מנהלים בארגון הוא אלמנט מהותי בתרבות הארגונית ובתפיסה הניהולית היום. ארגונים מעוניינים להכשיר ולהקנות מיומניות ניהול, לא רק לצוותי הניהול, אלא גם לצוותים מקצועיים, מהנדסים, אנשי כספים ועוד.

התוכנית תכשיר את המשתתפים להתמודדויות השוטפות עם המטלות הניהוליות הקיימות, ותהווה בסיס להשגת יעדים עתידיים צפויים. כל הרצאה תכלול את חזית הידע באחד מתחומי הידע של עולם הניהול והתנסות המשתלבת בחיי העבודה של המשתתף. הסביבה שבה מתנהל היום המנהל הינה מורכבת ביותר. לאורך הקורס, נציג זוית ראייה אשר לוקחת בחשבון מורכבות זו תוך הסתכלות בתחומים שונים המתקשרים לניהול פרויקטים. בין התחומים– המנהל כמנהיג, מקורות השראה למנהיגות, יצירת קשרים, פיתוח בר קיימא, ניהול הטכנולוגיה, ניהול ידע, הנעת עובדים והטמעת תהליכי שיפור.
 
המשתתפים ישלבו את תכני הלימוד בפעילות מעשית על פרויקט נבחר לאורך כל הקורס, זאת בלווי יעוץ אקדמי.

 


תנאי קבלה

קהל יעד-
מהנדסים, אנשי היי טק, עתודה ניהולית מתחום הפיננסים, מנהלים בעמדות מפתח בארגונים, אנשי הדרכה ומשאבי אנוש.
 
דרישות קדם -
מהנדסים ואקדמאים
אנגלית ברמה טובה


משך הלימודים

תוכנית הלימוד הינה בהיקף של 120 שעות.
הלימודים יתקיימו אחת לשבוע בימי שני, בין השעות 17:30 עד 21:30

 


תעודה / הסמכה

לעומדים במטלות ובדרישות של התוכנית תוענק תעודת גמר של היחידה ללימודי המשך של הטכניון. נדרשת נוכחות ב 80% מהמפגשים והשלמת פרויקט הגמר.

 


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.