logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

קמפוס תל אביב
דוד אלעזר 8 תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

TCQA - בודקי תוכנה



מבנה הלימודים

מטרת התוכנית
תחום פיתוח התוכנה הינו תחום מוביל וחשוב בשוק העבודה כיום. תוכנה מקיפה אותנו במוצרים רבים בחיינו היומיומיים (מוצרי תקשורת, מכשור רפואי, מכוניות, אינטרנט, בנקים ועוד). חלק חשוב מפיתוח התוכנה הינו בדיקתה ותיקון התקלות שנמצאו. תפקיד בודק התוכנה לתכנן ולהריץ בדיקות על התוכנה במטרה למצוא תקלות ולוודא עמידתה בדרישות שהוגדרו מראש. הבודק עובד בשיתוף עם מפתח התוכנה, במטרה להעלות את איכותה. על בודק תוכנה מקצועי להכיר מתודולוגיות ושיטות עבודה, מושגים מקצועיים בתחום פיתוח ובדיקות התוכנה, סטנדרטים של איכות וכלים בתחום, על מנת לבצע את עבודתו בצורה היעילה ביותר.
מקצוע הבודק הינו מקצוע מרתק, המתקדם בד בבד עם השינויים הטכנולוגיים האחרונים, הסטנדרטים וכלי הבדיקות הקיימים והחדשים בתחום. הבודק הינו בעל ראייה מערכתית של כלל המערכת הנבדקת וצרכי הלקוחות ומהווה הסמכות המקצועית המאשרת את איכות התוכנה לפני שחרורה לשוק. קורס זה מכשיר את התלמיד לעבוד כבודק תוכנה ידני ואוטומטי, ומספק את כל הידע המקצועי התיאורטי והמעשי העדכני ביותר בשוק כיום.
 
בנוסף, הקורס מכין את התלמיד למבחן ההסמכה הבינלאומי בבדיקות תוכנה, המוכר ביותר מ-40 מדינות ומהווה אסמכתא למקצועיות הבודק. הקורס מכין את התלמיד לעבודה בתחום ההיי-טק, במקצוע מבוקש, מיידית עם סיום הקורס.

יתרונות הקורס
התכנים המקצועיים והמעודכנים, העונים על הצרכים של שוק העבודה
תרגול מעשי רב ויישום החומר התאורטי בפרויקטים המדמים עבודה בפועל בתחום הבדיקות
הכנה למבחן ההסמכה הבינלאומי בבדיקות תוכנה, המוכר ביותר מ-40 מדינות שונות
ליווי אישי של התלמיד לאורך כל המסלול וגם לאחריו
הכנה לראיונות עבודה בתחום ומתן עזרה במציאת עבודה למצטיינים


תנאי קבלה

ראיון אישי / ייעוץ הכוונה אישי
ידע וניסיון במערכות הפעלה חלונאיות
שליטה טובה באנגלית (חלק מחומר הקורס הינו באנגלית)
מעבר בהצלחה של מבחן התאמה לתחום הבדיקות

משך הלימודים



תעודה / הסמכה

 קיימת חובת נוכחות ב-80% מהמפגשים וועמידה במטלות התכנית.
לעומדים בדרישות תוענק תעודה מטעם הטכניון – היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.