logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

קמפוס תל אביב
דוד אלעזר 8 תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

מומחה אבטחת מידע TCSE



מבנה הלימודים

תפקיד מנהל אבטחת המידע (CISO) שונה מארגון לארגון ואופי התפקיד משתנה בהתאם לסוג הארגון, גודלו, תחום עיסוקו ומאפייני הנהלתו. אך יותר מכל משפיע מנהל אבטחת המידע עצמו על התפקיד אותו הוא ממלא.
כישוריו האישיים, יכולותיו המקצועיות והניהוליות ואופן התנהלותו בארגון, בונים את תפקיד מנהל אבטחת המידע בארגון ואת מידת השפעתו על התהליכים, על האנשים ועל ההנהלה.
מידת ההצלחה או הכישלון של מנהל אבטחת המידע בתפקידו תלויה בכושר מנהיגותו להוביל את הארגון כולו להבנה לפיה ניצול נכון של טכנולוגיות אבטחת המידע וניהול יעיל של התחום, יכול להביא להצלחת הארגון בסביבה התחרותית בה הוא מתנהל.מנהל אבטחת המידע אשר רוצה להצליח, חייב להפנות את עיקר מרצו להבנת הסביבה העסקית והארגונית אותה הוא משרת, להבנת האסטרטגיה התחרותית של הארגון ולבניית התוכנית הטובה והמשכנעת ביותר להטמעת טכנולוגיות אבטחת מידע מתקדמות, התואמות את האסטרטגיה העסקית של הארגון. כמו כן, חשוב לציין את ניהול האבטחה הפיזית וניהול המשאב האנושי ותיעול העובדים להשגת מטרות הארגון כמרכיב חשוב ביותר להצלחת מנהל אבטחת המידע. יחד עם זאת, מנהל אבטחת המידע חייב להבין את כיווני ההתפתחות של הטכנולוגיה, לדעת כיצד לבחור את טכנולוגית אבטחת המידע המתאימה, בתקציב הנכון ובזמן המתאים, ולהביא להטמעתה המלאה בארגון. 

בוגרי המסלול יקבלו תעודת הסמכה של CISO מטעם הטכניון והעומדים בבחינה הבינלאומית של ISC2 יקבלו את התואר הבינלאומי CISSP. התארים הנ"ל מספקים ל CISO כלים טובים יותר להתמודד עם אתגרי אבטחת המידע של ימינו.

יתרונות התוכנית
תעודה יוקרתית של הטכניון Technion Certified CISO עם סיומו המוצלח של הקורס לעומדים בדרישות.
הסמכת CISSP מטעם ארגון ISC2 לעוברים את הבחינה הבינלאומית.
מיקוד בפן הטכנולוגי והניהולי של אבטחת המידע הרלוונטיים ל CISO.
מושם דגש מיוחד על ניתוח אירועים ודיונים בין משתתפי הקורס ומנחיו על בסיסCase Studies של אירועים אמיתיים בארגונים שונים בישראל ובחו"ל.
ליווי אישי של התלמיד לאורך כל המסלול וגם לאחריו.


תנאי קבלה

ניסיון בתחום אבטחת מידע.
ראיון אישי עם מנהל תחום אבטחת מידע.


משך הלימודים

תכנית לימודים בהיקף של 200 שעות אקדמיות.

תעודה / הסמכה

בסיום התכנית תוענק לעומדים בדרישות תעודה יוקרתית מטעם הטכניון: Technion Certified CISO.
כמו כן, העומדים בבחינה הבינלאומית של ארגון ISC2 יקבלו את התואר הבינלאומי היוקרתי CISSP .

CISSP על הסמכת
אחת הנקודות המרכזיות המבדילות את הסמכת CISSP מיתר ההסמכות בעולם אבטחת המידע, הינה הידע הרחב שיש להציג בכדי לעבור את מבחן ההסמכה. תעודת ה – CISSP יצרה יתרון משמעותי בעולם מקצועני אבטחת המידע ומוערכת כיום מאוד על ידי ארגונים בארה"ב ובאירופה .
המעוניינים לגשת למבחן הסמכה ולהחזיק בתעודת CISSP חייבים להיות בעלי ידע וניסיון של לפחות 5 שנים בשניים או יותר מהדומיינים של הקורס, ולהתחייב לקוד האתי של ארגון ISC2. השאלות במבחן נכתבות על ידי מקצוענים בתחומם ונבדקות היטב לפני כניסתן לבנק השאלות. מבחן ההסמכה משתנה כל הזמן בהתאם לשינויים בעולם טכנולוגיות המידע.
מבחן ה –CISSP מכיל 250 שאלות אמריקאיות במגוון נושאי אבטחת המידע ונמשך כ – 6 שעות. יש לקבל ציון של 700 נקודות מתוך ה – 1000 האפשריות. מועד הבחינה יקבע בסמוך לסיום מסלול ההכשרה.


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.