מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג מכללת השרון?

השאר פרטים ונציג מכללת השרון יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בכפר סבא
כפר סבא
strip

הנהלת חשבונות סוג 1 + 2 (בסיסי ומתקדם)



מבנה הלימודים

בפיקוח ובאישור משרד העבודה והרווחה

קורס הנהלת החשבונות סוג 1 + 2 (בסיסי + מתקדם) הוא הדלת לעולם החשבונאות ומהווה את התשתית לכל מקצועות החשבונאות באשר הם. לימודי הנהלת חשבונות במכללת השרון מכשירים את התלמידים לעבוד עם הכלים המקצועיים ביותר בתחום ומספקים היכרות עם מגוון נושאים כגון: הנהלת חשבונות ממוחשבת, תורת המסחר, דוחות שנתיים, תיעוד, רישום כפול, מאזני בוחן, תלושי שכר, רישום בספרי חשבונות, דוח רווח והפסד ועוד מגוון רחב של תחומי טיפול.

הקורס מתקיים על פי תכנית הלימודים של משרד העבודה והרווחה ומכין את הסטודנטים למבחני ההסמכה.

הלימודים מתקיימים בכפר סבא

קורס זה מוכר לפיקדון חיילים משוחררים.
קורס זה מוכר לתשלום באמצעות וואצ'ר לדורשי עבודה לזכאים.

מבין תכני הלימוד:
- חשבונאות פיננסית
- תורת המסחר והמשק
- חישובים מסחריים
- חשבונאות מעשית / ממוחשבת
- התמחות מעשית (סטאז')
- בחינות גמר

מטרות הקורס:
- להכשיר את הבוגר לנהל את מערך החשבונות של חברות וארגונים, לרבות עסקים המאוגדים כחברות או שותפויות.
- להקנות לבוגר את הידע והיכולת לפתוח משרד עצמאי ולהעניק שירותי הנהלת חשבונות לעסקים שונים, כולל משרדים של יועצי מס ורואי חשבון.
- להכשיר אנשי מקצוע מעולים בתחום.


תנאי קבלה

לימודי הנהלת חשבונות מיועדים לאלו מכם המחפשים מקצוע נדרש, בעלי עניין בחשבונאות וכספים, ומעוניינים להשתלב בארגונים בתפקיד של מנהלי חשבונות או לעסוק בתחום כעצמאים. לא נדרש ידע קודם בתחום.

משך הלימודים

320 שעות אקדמיות

תעודה / הסמכה

לעומדים בדרישות הקורס ובחינת הגמר תוענק תעודת מקצוע ממשלתית "מנהל חשבונות סוג  2 מתקדם" מטעם משרד העבודה והרווחה (משרד התמ"ת).

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.