מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג מכללת LFA ?

השאר פרטים ונציג מכללת LFA יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בכרמיאל
כרמיאל
strip

קורס כימיה בספרות



מבנה הלימודים

מה תלמדו בקורס?
• ידע בסיסי על הצבעים והקטלוג של הצבעים
• התאמת צבעים לפי סוג שיער, גובה טון, וגמישותו.
• התאמת צבעים לפי צבע עור של הלקוחה ושינוי תדמית.
• למידה על ניטרול הגוונים הלא רצויים: כמו ירוק, כתום, וצהוב. הסבר על הניטרולים באמצעות הגוונים שבקטלוג גוונים חמים וקרים.
• פיגמנטציה, ניקוי פיגמנטים, הבהרה, גווני שמש, צבעים מבהירים, שטיפות צבע לגוונים, לשיער טבעי, פתיחת קשקשת לשיער זכוכיתי ולשיער שיבה.
• הסבר על החמצנים השונים ומטרתם בצביעה, צבע רקע לאחר הבהרה אינטנסיבית ושטיפה, מיקסטונים וכל הגוונים הזוהרים למיניהם וסריגה של גוונים.
• שיעורים  6, 7 ו 8 שיעורים מעשיים במספרה: צביעה וגוונים וניקוי פיגמנטים למודליסטיות.
• שיעור החלקה

מהי שיטת הלימוד?

אנו במכללת LFA  מלמדים ברוח טכנולוגיית הלימוד שהומצאה במכללה, טכנולוגיית LFA, לפיה הסוד ללימודים אפקטיביים הוא ידע+ הצלחה. אנו מתחייבים להעניק לך ידע איכותי ומעמיק ובמקביל נלמד אותך כיצד להצליח בעסק שלך.



תנאי קבלה



משך הלימודים

קורס כימיה בספרות נערך במתכונת של שני מסלולים. מסלול לימודי בוקר/ ערב. הקורס בן 10 מפגשים, אחת לשבוע, 4 שעות אקדמאיות כל מפגש.

תעודה / הסמכה

בתום הקורס תקבלו תעודת הסמכה בינלאומית מטעם מכללת LFA. 

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.