מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.
על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791
קורס סטטיסטיקה ומימון
מבנה הלימודים | | הערות: 1. פתיחת הקורסים מותנית במספר מינימאלי של נרשמים. יתקבלו הפונים הראשונים עד למכסה (לא יותר מ- 50 תלמידים בכיתה). 2. לאחר פרסום מועדי בחינות מדוייקים ע"י המפקח על הביטוח וע"י הרשות לניירות ערך ייתכנו שינויים במועדי הקורסים.
הנושאים העיקריים - מימון - חישובי ריבית פשוטה, ריבית מראש, תשלומים(לוח סילוקין פשוט), חישובי ריבית דה ריבית. - חישובי ריבית דה ריבית, השוואה בין ריבית פשוטה לריבית דה ריבית, השוואה בין תזרימי מזומנים המתקבלים בתקופות זמן שונות –היוון. היוון של סידרת תשלומים. - המשך היוון של סידרת תקבולים, ריבית נקובה מול ריבית אפקטיבית , ריבית ריאלית מול ריבית נומינלית, משוואת פישר והכרת מושג הארביטראז'. - בדיקת השקעות, שיטת הענ"נ והשת"פ. הערכת אג"ח. קריטריון תוחלת שונות. מבחני דומיננטיות סטטיסטיות. - סוגי משקיעים, פונקצית התועלת. בדיקת השקעות לפי עקרון תועלת התוחלת, ולפי עיקרון תוחלת התועלת. - הגדרת שוק יעל. בנית תיק המכיל 2 נכסים מסוכנים. - בנית תיק השוק, מודל ה-CML, מודל לתמחור נכסים מסוכנים- CAPM.
הנושאים העיקריים - סטטיסטיקה מבוא, כללי הסיגמא: מושגים בדגימה סטטיסטית. התפלגות שכיחויות ותיאור גרפי שלהן. סטטיסטיקה תיאורית: תוחלת/ממוצע ושונות של משתנה אקראי סטטיסטי – בדיד ורציף. מדדי מיקום ופיזור. סטיית תקן. רבעונים. משתנה אקראי בינומי – ניסוי, תוחלת ושנות. טרנס' ליניארית, התפלגות נורמאלית: מציאת ממוצע וסטיית תקן במחשבון. טרנספורמציה ליניארית של משתנה הסתברות נורמאלית ומותנית: חוקי בייס ונוסחת הסתברות שלמה, הסתברות מותנית, פילוג נורמאלי, פילוג נורמאלי סטנדרטי, פילוג נורמאלי - הסקת מסקנות מתוך מדגם, רווח בר סמך ואמדן לתוחלת משתנה מקרי, מ"מ בינומי, טרנס' ליניארית של מ"מ: קשר ליניארי בין 2 משתנים, קוואריאנס (שונות משותפת) ומקדם מתאם, הבנת המודל של רגרסיה פשוטה, ניבוי באמצעות רגרסיה. רגרסיה ליניארית: מציאת פרמטרי רגרסיה במחשבון. מקדם המתאם כמסביר של חלק מהשונות במדגם. סטיית תקן. רבעונים. משתנה אקראי בינומי – ניסוי, תוחלת ושנות. |
|
תנאי קבלה | |
|
|
משך הלימודים | |
|
|
תעודה / הסמכה | |
|
|
התמחות | |
|
|