ביה"ס לסאונד והפקה - Tools

 

לימודי סאונד תוך כדי פרקטיקה באולפן מוביל בתעשייה

logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן
רמת גן

מפת הגעה

בית ספר Tools רמת גן
בר כוכבא 8 א.ת. בני ברק
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס Pro Tools



מבנה הלימודים

מהי תוכנת Protools ?
תוכנת ה - Pro tools  הינה המובילה בתחום הסאונד בעולם . בתוכנת זו משתמשים בדיבוב והפקת פסי קול לסרטים, בעריכות, הקלטות, יצירת מוסיקה, במיקסים, מאסטרינג ועוד. בעזרת שליטה   בתוכנה זו, ניתן להגיע לתוצאות המקצועיות והמדוייקות ביותר, שכן כיום היא נחשבת ללב ליבו של האולפן המקצועי והביתי גם יחד.

מדוע חשוב כל כך ללמוד על תוכנה זו?
למי שרוצה להשתלב בתעשייה בארץ או בחו"ל, ישנה חשיבות עליונה ללמוד את מקצועות הסאונד על התוכנות המתקדמות ביותר בעולם. תוכנת ה-Pro tools , נחשבת כמובילה בתחומה. שליטה בתוכנה זו, הינה תנאי הכרחי בהשתלבות בעבודה בעולם הסאונד.

מה בקורס?
בקורס נלמד את תוכנת ה-Pro tools, שהינה סטנדרט עולמי ונשים דגש רב על הנושאים הבאים:
טכניקות ההקלטה השונות על ה- Pro tools
טכניקות עריכה ופרוגרמינג MIDI & AUDIO
עבודה עם פלאגינס
עבודה בסביבת מחשב
הכרת התוכנה לעומק ובמקצועיות

למי מתאים הקורס?
לטכנאי ומעצבי סאונד, למוזיקאים ומפיקים המעוניינים לרכוש התמקצעות בהפקה עצמית, ברמה הגבוהה ביותר. לבוגרי בתי הספר השונים המעוניינים בהכרת התוכנה בצורה מיקצועית ומעמיקה.

מעט על המרצה :
הקורס מועבר על ידי מרצה בכיר שהינו טכנאי סאונד עתיר ידע וניסיון. המקצועיות הרבה של המרצה הן על התוכנה והן בהוראה, מספקת לתלמידים חווית למידה מהנה ולא פחות מכך, מקצועית.  במהלך הקורס יאובזר כל תלמיד בעמדת Pro tools  אישית לשם תירגול, על ידי פיקוחו הצמוד של המרצה.


תנאי קבלה

ראיון אישי קצר
רקע בסיסי בעבודת בסביבת מחשב


משך הלימודים

ארבעה חודשים, 16 מפגשים אחת לשבוע, 64 שעות


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.