ביה"ס לסאונד והפקה - Tools

 

לימודי סאונד תוך כדי פרקטיקה באולפן מוביל בתעשייה

logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן
רמת גן

מפת הגעה

בית ספר Tools רמת גן
בר כוכבא 8 א.ת. בני ברק
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס מיקס ומאסטרינג



מבנה הלימודים

מהו מיקס?
אם נשווה את המיקס במוזיקה, לבישול במטבח, אזי העניין מקביל ללקיחת חומרי גלם טובים והפיכתם לתבשיל משובח. גם המיקס במקרה שלנו, הינו לקיחת חומרי גלם מוזיקליים והפיכתם ליצירה מוזיקלית שלמה ומעניינת. אומנות המיקס דורשת מהמבצע ידע טכני רב, לצד שמיעה וכישרון . התחום דורש ידע רב בסאונד והפקה וכן, טעם מוזיקלי משובח.

מה זה מאסטרינג
המאסטרינג הינו למעשה חותם האיכות של היצירה, כלומר, הליטוש האחרון של הקטע לפני הוצאתו לאור. רגע לפני שהקטע יוצא להדפסה, הוא עובר ליטוש על ידי שימוש במעבדי צליל, הרחבת הטווח הסטראופוני והדינאמי , יצירת אחידות סאונד ועוד.
אם נחבר את שניהם ביחד... אז נקבל את ההבדל שבין יצירה בינונית/טובה, לבין יצירה יוצאת מן הכלל. באומנות כמו באומנות בכדי לקבל יצירה מושלמת, אנו צריכים להיות בעלי מעוף, כישרון, ידע טכני וציוד מתאים. התלמידים שלנו מקבלים מאיתנו את הכלים המתאימים והטכניקה. את הכישרון, צריך להביא מהבית..

מה לומדים בקורס?
מהו באלאנס?  והתאמתו לז´אנרים השונים.
עבודה  עם אפקטים דינמיים - COMPRESSOR, EQ, GATE, DE-ESSER, LIMITER ועוד...
עבודה עם אפקטיים מקביליים - REVERB, DELAY, CHORUS, FLANGER
עבודה בגרופים
מהי תמונת סטריאו ומהו "משקל" מוסיקלי
שיטות המיקס השונות : אנלוגי/דיגיטלי וההבדלים ביניהם
עבודה עם פלאגאינס וציודים אנלוגיים חיצוניים
פסיכואקוסטיקה במיקס והשפעתה על המאזין
עריכות והכנת השיר למיקס
הגישות השונות למאסטרינג  והתאמתו לז´אנר המוסיקלי.
ועוד.. 

מדוע דווקא אצלנו?
משום שאצלנו תלמדו את המקצוע אצל מרצים בעלי ניסיון מקצועי ועשיר, אשר עבדו עם טובי האומנים בארץ ובעולם. כמו כן, אנו שמים דגש הן על הכמות והן על האיכות ולכן, אנו מקפידים על כיתות לימוד קטנות ואישיות ועל חווית למידה מעשית ומקצועית.
הקורס מועבר באולפן מיקס מאובזר ומשוכלל מהמובילים בתעשיית המוסיקה בישראל.


משך הלימודים

ארבעה חודשים, 16 מפגשים אחת לשבוע, 64 שעות


callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.