logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

קמפוס תל אביב
דוד אלעזר 8 תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

תואר שני MRE - בלימודי מקרקעין



מבנה הלימודים

ישראל היא בעלת צפיפות אוכלוסייה רבה, מחירי מקרקעין גבוהים, משטר מקרקעין ייחודי ומערכת מורכבת של דינים ומיסים, החלים במיוחד על מקרקעין. דווקא בישראל יש להחלטות בנושא מקרקעין השלכות כלכליות, סביבתיות ואף חברתיות מרחיקות לכת, ובדרך כלל לשנים רבות. דווקא בישראל, ברור הצורך באנשי מקצוע מובהקים בתחום המקרקעין, אך עד היום לא נוסד בישראל תואר אקדמי מיוחד ללימודי מקרקעין. ההרצאות בתוכנית מתבצעות ע"י מרצים מהפקולטה להנדסה אזרחית, ארכיטקטורה וכן שמאים ומשפטנים בכירים. 
 
מטרת התוכנית
 
התוכנית תכשיר את בוגריה לעסוק בתחום המקרקעין, תחום הדורש ידע מוצק בתחומים הנדסיים, תכנוניים ומשפטיים, תוך ראייה רב- תחומית של נושא המקרקעין.

קהל היעד
 
בוגרי הנדסה.
בוגרי ארכיטקטורה/ אדריכלות נוף .
בוגרי משפטים, ראיית חשבון, כלכלה ומינהל עסקים.
בוגרי גיאוגרפיה ומדעי החברה.
בוגרי מדעי הטבע.


תנאי קבלה

בוגרי מוסדות אקדמיים מוכרים בעלי תואר בהנדסה שממוצע ציוניהם הוא מעל 75 או, בוגרי מוסדות אקדמיים מוכרים במסלול תלת שנתי, שממוצע ציוניהם הוא מעל 80 (מותנה בהשלמות) או, בוגרי מוסדות אקדמיים מוכרים, בעלי תואר 4 שנתי (משפטנים, רואי חשבון), שממוצע ציוניהם הוא מעל 80.
עמידה בוועדת הקבלה האקדמית.
* ועדת הקבלה הינה הגורם היחידי המוסמך בקבלת סטודנטים לתוכנית.

* כל כללי ביה"ס ללימודי מוסמכים יחולו על המתקבלים לתכנית. במקרה של סתירה בין הנאמר בדפי המידע לבין תקנון ביה"ס ללימודי מוסמכים, תקנון ביה"ס ללימודי מוסמכים הוא בר התוקף מביניהם.


משך הלימודים

התוכנית מתפרסת על פני 4 סמסטרים וכוללת סמינר אישי מתקדם (ללא תזה).
משך הלימודים אינו כולל את פרויקט הגמר.
הלימודים יתקיימו יום בשבוע אחה"צ – בין השעות 17:00-22:00 ובימי שישי בין השעות 8:00-14:15.

תעודה / הסמכה

התוכנית תקנה לבוגריה תואר MRE מגיסטר בלימודי מקרקעין מטעם הטכניון - ביה"ס למוסמכים.

התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.