מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג האקריו קמפוס רמת גן חיפה ?

השאר פרטים ונציג האקריו קמפוס רמת גן חיפה יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

האקריו קמפוס רמת גן חיפה

במהלך הלימודים עברו איתנו על כל הנושאים
ויקטור אוסדצי

לרשימת כל הממליצים

הסניפים ברמת גן חיפה וירושלים הלימודים מתקיימים ואון ליין
חיפה
רמת גן
strip

קורס DBA Master



מבנה הלימודים

קורס DBA MASTER במרכז האקריו

מבנה הלימודים
עולם ההייטק הוא עולם רחב וגדול שעבר – ועודנו עובר שינוים רבים בכל יום שעובר. לנושאי הליבה נוספו ענפים חדשים אך יש דברים שלנצח יישארו. אחד מהם הוא תחום בסיסי הנתונים. כל חברה מחזיקה בסיס נתונים רחב שנותן לה את האפשרות לנהל את עבודתה בצורה הטובה ביותר. מדובר בנכסים החשובים ביותר של החברות והארגונים כיום, שכן רוב רובו של המידע מאוגד כיום במאגרי נתונים דיגיטליים שהינם רגישים וחשובים מאין כמותם. 

תפקידי ה- DBA נחלקים לשלוש נישות עיקריות: 

  • DBA תשתיתי – מפקח על הפעילות הכללית של ה – DB. עובד באופן צמוד עם אנשי ה – IT. תחת אחריותו נושאים כגון: אבטחה, זמינות, תחזוקה שוטפת של בסיסי הנתונים, גיבויים ושחזורים ועוד. 
  • DBA אפליקטיבי – מפקח על האפליקציות שעובדות מול בסיסי הנתונים. בעל המקצוע מתנהל מול בעלי התפקידים השונים האחראיים על האפליקציות בארגון ומחוצה לו.
  • אנליסט (,(Data Scientist או BI -  תפקידים השמים דגש על עיבוד הנתונים והסקת מסקנות וניתוחים למיניהם בתעשיות השונות.

מדוע כדאי לכם ללמוד קורס DBA ב-HackerU ?

  • תוכל לקחת את הזמן ולחשוב על זה, אנחנו אפילו מעודדים את זה! 25 שעות לימוד אקדמיות המוקדשות לקורס מיון המאפשר לך התנסות ללא סיכון כספי בתכני הקורס ובאווירת הלימודים. לא עברת את קורס המיון? אל דאגה, שכר הלימוד ששילמת בגין שלב המיון יוחזר אליך!
  • במידה ותעבור את שלב המיון, נאחל לך מזל טוב ובשעה טובה ואף נעניק לך מלגה על סך 7,000 ₪ משכר הלימוד המלא. 
  • הקורס כולל את כל תכני ה- DBA המבוקשים ביותר, כולל המודולים המתקדמים בתחום לימוד SQL -  Microsoft SQL Server 2012/2014
  • סגל המרצים שלנו מורכב ממיטב המוחות וגדולי ההדרכה בתחומם המחזיקים בניסיון מעשי רב. 
  • המסלול מתאים לבעלי רקע המעוניינים לבצע הסבה מקצועית או להרחיב את הידע שברשותם ואף לחסרי רקע וניסיון המבקשים לפרוץ לעולם ההיי-טק! 
  • הלימודים מתקיימים בקמפוס המצויד במכשור טכנולוגי מתקדם וממוקם בבורסה ברמת גן, ברחוב שהם 5 בקרבה מלאה לתחבורה ציבורית ומרכזי מסחר.

תנאי קבלה

  • פגישת ייעוץ עם יועץ לימודים מטעם HackerU שיעניק לך הסברים מפורטים על מסלול הלימודים, התכנים, הייחודיות של מסלול הלימודים ועוד. 
  • שלב המיון האורך כ-30 שעות אקדמיות. מטרתו של שלב זה היא לוודא התאמתך לתחום שבחרת ללמוד. בנוסף לכך תיחשף לתכני היסוד. בתום שלב זה תיערך בחינת כניסה לקורס המורחב. 
  • קורס מורחב בו יילמדו בהרחבה נושאים שונים הרלוונטיים לעולם בסיסי הנתונים; BI, Data Structures, MySQL, Data Science, Linux Platform for MySQL, Operating Systems + Networks ועוד.

משך הלימודים

משך הלימודים:
קורס מיון: 25 שעות
קורס מורחב: 480 שעות
לימודי ערב – 12 חודשים, פעמיים בשבוע


תעודה / הסמכה

בסיום הקורס מוענקת תעודת גמר של קורס DBA Master מטעם HackerU בנוסף, ייגשו הבוגרים למבחני ההסמכה של Microsoft בגרסת SQL Server 2012 לקבלת תואר MCSA. הסמכת MCSA -SQL Server מורכבות משלושה מבחני הסמכה אשר בודקים את הידע של מנהל בסיס הנתונים בסביבת העבודה Microsoft SQL Server 2012 .


התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.