מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג היי קיו- HIGH-Q?

השאר פרטים ונציג היי קיו- HIGH-Q יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים באשדוד, אשקלון, באר שבע, בית שמש, גבעתיים, כפר סבא, זכרון יעקב, חדרה, חיפה, ירושלים, כרמיאל, מודיעין, נהריה, נתניה, עפולה, פתח תקווה, צורן, קריון, קרית שמונה, ראש פינה, ראשון לציון, רחובות, שוהם, תל אביב
אשדוד
אשקלון
באר שבע
בית שמש
גבעתיים
חדרה
חיפה
ירושלים
כפר סבא
כרמיאל
מודיעין
נהריה
נתניה
עפולה
פתח תקוה
קדימה
קרית אונו
קרית שמונה
ראש פינה
ראשון לציון
רחובות
שוהם
תל אביב
strip

הכנה לבחינה הפסיכומטרית



מבנה הלימודים

 מה הופך את הקורס שלנו למוביל והנדרש ביותר ב-30 השנים האחרונות?

העובדה כי כל תלמיד הוא עולם ומלואו הופכת את ההוראה לתחום מורכב ומסובך. במשך 35 שנים חקרנו, פיתחנו, למדנו ושכללנו את שיטות ההוראה שלנו לאמנות של ממש - אמנות ההוראה. המורים שלנו הם אמני הוראה - הם עברו הכשרה ארוכה ומפרכת ועם השנים נהיו אמנים בלהבין את הצרכים, הרצונות והרגשות שלך וללמד אותך בדרך שמתאימה לך. המורים שלנו מאמינים שהאחריות להבנה שלך מוטלת על כתפיהם. המורים שלנו ידועים באינטיליגנציה הרגשית המפותחת שלהם ובניסיון שצברו עם מאות ואלפי תלמידים. הקשר האישי והחיבור הרגשי שתזכו לו עם המורה שלכם הם הדרך היחידה בה תוכלו ללמוד באופן שמתאים לכם.

Gamification:

אז מה זה ה-Gamification הזה שכולם מדברים עליו? Gamification הוא לימוד באמצעות משחק. באמצעות שיטה זו משלבים אלמנטים של משחקים במטרות של למידה. בשנים האחרונות משלבות החברות המובילות בעולם את משחקי הלימוד כחלק אינטגרטיבי בתכניות הלימוד שלהן.

High Q זוכה להיות החברה היחידה בישראל שהפכה את תחום משחקי הלימוד לחלק משמעותי ומהנה בתהליך הלמידה לבחינה הפסיכומטרית ובכך מקנה לתלמידיה יתרון משמעותי על שאר הלומדים לבחינה. מחלקות המחקר והפיתוח של החברה בעולם ובישראל פיתחו וממשיכות לפתח למעלה מעשרים משחקים שמאפשרים לימוד לבחינה במגוון תחומים. האופי האנושי הוא לבצע כל דבר טוב יותר כאשר הוא משולב בהנאה, על אחת כמה וכמה כשמדובר בלימודים. כאלה אנחנו בני האדם - הנאה היא לא מילה גסה.

באמצעות המגוון הרחב של המשחקים תוכלו לשפר את אוצר המילים שלכם באנגלית ובעברית, להתאמן בחישובים, לשפר את הזיכרון, להתאמן בהשלמת משפטים ועוד מגוון רחב של תחומי לימוד. את רוב המשחקים ניתן להוריד גם כאפליקציות כך שתוכלו ללמוד בכל מקום וזמן שתחפצו. אל תשכחו שהמורים שלכם מבצעים בקרה מתמדת על אופן השימוש וההישגים שלכם במשחקי הלימוד וידרבנו אתכם להשקיע עוד ועוד. מחקרים שנערכו על עשרות אלפי התלמידים שלמדו ב-High Q בשנים האחרונות מראים באופן מובהק כי עולם ה-Gamification הגדיל באופן משמעותי את זמן ההשקעה שלהם בלימודים, הוריד את רמת הלחץ והגביר את תחושת ההנאה במהלך תקופת ההכנה לקראת הבחינה.

יחס אישי:

התפיסה הפדגוגית שלנו מתבססת על כך שלכל אחד מכם יש יתרונות וחסרונות שיחודיים לו. במהלך שנות הלימוד במערכת החינוך צברתם ידע, ניסיון וכלים רבים שעתידים לשרת אתכם בתהליך הלמידה למבחן הפסיכומטרי ובמבחן עצמו. אמנם, אין שני תלמידים שעומד לרשותם בדיוק אותו ארגז כלים. בנוסף, כל אחד מכם חזק או חלש יותר בתחומים אחרים - אחד חלש בגיאומטריה, שנייה טובה בהגיון, שלישי טוב בבעיות מילוליות ורביעית טובה דווקא באנלוגיות. כדאי גם לזכור שבמהלך קורס הפסיכומטרי החיים אינם עוצרים מלכת - חלקכם עובדים, משרתים, עוסקים בספורט, נמצאים במערכות יחסים, עוזרים בבית וסתם אוהבים זמן פנוי. זה ממש ברור שאין שני תלמידים זהים. כעת נשאלת השאלה - האם כולם צריכים ללמוד את אותו הדבר?

התשובה במילה אחת: לא. התשובה בשתי מילים: יחס אישי. התשובה בהמון מילים: יחס אישי שהמורה שלך יעניק לך לאורך כל הדרך! זה מתחיל בשיחות האישיות עם המורה שמובנות בלוח הזמנים של הקורס בהן תנתחו יחד את היתרונות והחסרונות הפסיכומטריים שלכם. אתם תעשו זאת לאור ההתקדמות המקצועית ותבנו תכנית תרגול שמותאמת אישית לצרכים ולאורח החיים שלכם. הזמינות התמידית באמצעי התקשורת השונים, העזרה האישית בכיתה, שיעורי הבית האישיים והתכנית התפורה לצרכים שלכם הופכים את היחס האישי לחלק משמעותי במהלך הקורס.

כיתות קטנות:

לעתים קרובות ניתן לקרוא בתקשורת הכתובה מחקרים רבים אודות איכות מערכת החינוך במדינות שונות בעולם. המחקרים מודדים את המדינות על פי קריטריונים שונים המשוקללים לדירוג אחד. אחד הקריטריונים הנבדקים הוא מספר התלמידים בכיתה, או היחס בין מספר הסטודנטים למספר המרצים במוסד הלימודי. די בכך כדי להסיק שמספר התלמידים שאיתו צריך להתמודד איש החינוך משפיע ישירות על טיב ההוראה. למעשה, אין צורך לקרוא מחקרים ארוכים שנעשו מעבר לים כדי לדעת שהרבה יותר קשה ללמוד בכיתה שבה נוכחים כארבעים תלמידים מאשר בכיתה קטנה הרבה יותר.

עשרות שנים של ניסיון בהכנת תלמידים למבחן הפסיכומטרי הובילו אותנו למסקנה חד משמעית - כדי לספק את מלוא תשומת הלב והיחס האישי הנדרש לכל תלמידה ותלמיד יש ליצור מסגרת אשר תאפשר קיומם של תנאים אלו. המשמעות - קורס פסיכומטרי מצויין מתאפיין בכיתות קטנות!

Selfclass - קורס ללימוד עצמי:

- אתר האינטרנט והאפליקציות שלנו - כל הטכנולוגיה בכף ידך!

- Lessons On Deman) LOD) כל שיעורי הקורס מופיעים כסרטונים מלאים באתר האינטרנט ומאפשרים צפייה בכל מה שלומדים בכיתות 24/7.

- כל ספרי הקורס המעודכנים ביותר.

- 9 סימולציות בחינה מלאות בכתב.

- מפת הדרכים - מדריך ללומד העצמי שמפרט מה ללמוד קודם, מה אחר כך, במה להתמקד והמלצות נוספות.

בנוסף ניתן לשדרג את הקורס בדרכים שונות:

- שאלות ותשובות - מענה על שאלות פסיכומטריות שיהיו לך על ידי מורים מנוסים.

- "האח הגדול" - מורה שילווה אותך באופן אישי מיום ההרשמה ועד ליום הבחינה.

- מרתון - אפשרות להצטרפות למרתון באחת הכיתות שלנו שנערך במשך כשבועיים לפני הבחינה. 


תנאי קבלה



משך הלימודים



תעודה / הסמכה



התמחות



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.