כלים לצמיחה בחברות ובארגונים באמצעות חדשנות ניהול אקדמי: ד"ר אייל בנימין בעולם התחרותי בו אנו נמצאים כיום, הסתמכות על מודלים מסורתיים של צמיחה אינה מספיקה על מנת להבטיח יתרון תחרותי מתמשך. הצורך בגיוון והצמחת המכירות, באמצעות פיתוח עיסקי, לצד שיפור ושיכלול תהליכים ומוצרים, באמצעות יזמות פנים ארגונית, הפכו את החדשנות לכלי מרכזי בסט הכלים של מנהלים בדרגים השונים בכל חברה וארגון. בעוד פיתוח עיסקי מביא לידי ביטוי בשימוש במודלים עסקיים חדשים, ביצירתיות, ומו"מ המוביל לרווח הדדי, יזמות פנים ארגונית מתאפיינת בחשיבה ניהולית רב תחומית ובפיתוח של חדשנות מוצרית ותהליכית ע"י מנהלים ועובדים כאחד. התכנית תתמקד ביזמות פנים ארגונית ופיתוח עיסקי ככלים להעלאת רמת החדשנות בכל חברה או ארגון, תוך שימוש בכלים ושיטות עבודה בארגון , הן ברמת הפרט (המנהל) והן ברמת הארגון. נושאי לימוד עיקריים: סקירה והכרת המושגים ? יזמות פנים ארגונית ברמה האישית והניהולית ? חשיבה יצירתית ? פיתוח עיסקי ברמה האישית והארגונית ? כלים ושיטות לפיתוח יזמות פנים ארגונית ופיתוח עיסקי ? חדשנות אסטרטגית כנגד חדשנות בשיטות ותהליך ? צמיחה עיסקית בעידן החברתי דיגיטלי ? שימוש ב LinkedIn ככלי לפיתוח עסקי ? סדנאות יישום ? שימוש בטכנולוגיות לפיתוח חדשנות ? הרצאות אורח מבכירי התעשיה פרויקט אישי: במהלך התכנית יעבדו המשתתפים על פרוייקט חדשנות לבחירתם בהנחיית מנהל התכנית. הפרוייקטים יבוצעו בקבוצות ויבחרו מתוך סט פרויקטים לתרגול, או פרוייקט אמיתי של אחד המשתתפים. מרצים: ד"ר אייל בנימין ? אודי אהרוני ? ד"ר יובל קליש ? אילנית קבסה-כהן ? עומר פומרנץ ? תמיר הוברמן ? נעם תמרי-וקסר ? ד"ר מיכי (מיכל) רול ? יואב גז ומרצים נוספים
|