מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג חרוז כזה - בית הספר לתכשיטים וצורפות?

השאר פרטים ונציג חרוז כזה - בית הספר לתכשיטים וצורפות יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
strip

תכשיטנות ומיומנות עסקית



מבנה הלימודים

תכשיטנות ומיומנות עסקית
"קורס תכשיטנות ומיומנות עסקית" כולל את כל מה שתצטרכי כתכשיטנית מקצועית כדי ליצור אביזרים יצירתיים, כדי להפוך תכשיטנות למקצוע, וכדי להקים עסק משלך. אחד הדברים שהקפדנו עליהם בתכנית הלימודים הוא המסלול הניהולי – קורסי הכשרה בניהול, מכירות ושיווק – כל זאת כדי שבוגרות הקורס יפיקו את מלוא התועלת מהידע ויסיימו את הקורס עם הבנה מלאה על "איך זה עובד באמת", וכיצד ניתן לתרגם תכשיטנות לעסק רווחי. הקורס מוכר לצורך פיקדון חיילים משוחררים.

מה הקורס כולל?
 1) תכשיטנות בחרוזים - יסודות התכשיטנות, הכרת כלי העבודה והחומרים הנדרשים לטכניקות הבסיסיות, השחלות, חרוזי מעיכה וסוגי סגירות של תכשיטים.
 2) תכשיטנות למתקדמים – מעל 700 טכניקות שונות בתכשיטנות חרוזים, כולל: שזירות יפניות, סריגה בחרוזים, עבודות מתכת, עבודות עם מחט,קשירות פרואניות, תכשיטי וינטאג', ועוד רבות אחרות.
 3) צורפות כסף וציפויי זהב - טכניקות בסיסיות בצורפות, ושימוש בטכניקות של צורפות חמה וקרה. עבודה בכסף ופליז בציפוי זהב לבניית תכשיטי צורפות. עבודה עם חוטים ופלטות, פיסול בשעווה, שימוש בסילבר קליי, ניסור ושיבוץ (הדרכה אישית – עד 5 תלמידות בכל מפגש).
 4) מיומנות עסקית – סמינרים עסקיים עם ידע שכל בעלת עסק לא יכולה בלעדיו:
 - יסודות השיווק, פרסום, ויחסי ציבור.
- סמינר מכירות.
- מיומנות תקשורת עסקית.
- סמינר סטיילינג – הטמעה של אופנה וטרנדים בעיצוב תכשיטים. הסמינר יועבר על ידי סטייליסטית מקצועית המתמחה בהתאמת תכשיטים לבגדים.
 5) אימון אישי, Coaching - בסיום הסמינרים תקבלי ייעוץ אישי!
 6) עבודת גמר – בשלב זה חרוז כזה מעניקה לך מתנה חסרת תקדים – בוק של צילומי התכשיטים המובחרים ביותר שלך, שיצולם על ידי צלם מקצועי.

 ***לא מלמדים שיבוץ יהלומים***


תנאי קבלה

בקורס זה ישתתפו תלמידות שיעברו ראיון אישי

תעודה / הסמכה

עם סיום הקורס תוענק לך תעודת סיום "קורס בתכשיטנות, סטיילינג, ומיומנות עסקית".
כעת את מוכנה לצאת לעולם העסקים ולהתחיל לבנות עסק משל!
תוכלי להדריך חוגים, ליצור תכשיטים בכל הטכניקות, ולעצב קולקציה בסגנון הייחודי לך.
והחשוב מכל – תדעי כיצד לשווק את תכשיטייך בהצלחה

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.