המכון לידידות אמריקה

 

בית הספר הגדול והמוביל ללימודי ספרדית בישראל

logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

המכון לידידות אמריקה

יחס אישי ותשומת לב מירבית...יש תשומת לב מירבית
טארק באבאי

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בתל-אביב, ירושלים, חיפה, רחובות, כפר-סבא וכרמיאל
חיפה
ירושלים
כפר סבא
כרמיאל
רחובות
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס ספרדית למתקדמים



מבנה הלימודים

קורסי הספרדית למתקדמים הינם קורסים במספר רמות שליטה בשפה הספרדית ועבור צרכי לימוד שונים. רמות הקורסים הן החל מרמת מתחילים (A2) וכלה ברמה הגבוהה ביותר (E3). קורסי הספרדית למתקדמים מיועדים לכל מי שהשפה הספרדית אינה זרה לו והוא מעוניין לשפר את רמתו.

בטרם תחילת הלימוד, עורך אחד ממנהלי ההדרכה של המכון לידידות אמריקה מבדק רמה לכל לומד, הנערך בפגישה פרונטלית או טלפונית. המבדק אורך כחצי שעה ומטרתו לא רק להמליץ ללומד על רמת הקורס המתאימה לו, אלא גם לבדוק אלו נושאים עליו לחזק ולשים עליהם את הדגש בטרם תחילת הקורס ובמהלכו.

קורסי הספרדית למתקדמים משלבים לימוד מבני דקדוק חדשים בספרדית, עם רכישת אוצר מילים חדש והטמעתו. אנו שמים דגש רב על חיזוק היכולת של הלומדים לדבר ספרדית, הן במפגשי הקורס עצמו והן במפגשי הדיבורימוס.
 
שיטת הלימוד בקורסי הספרדית למתקדמים
אנו מאמינים כי ברמות המתקדמות הלומדים זקוקים ליחס אישי, לתכנים מורכבים ומתקדמים ולזמן רב לתרגול הדיבור. לפיכך, קורסי הספרדית למתקדמים נערכים בקבוצות קטנות, תוך דגש רב על רכישת היכולת לדבר היטב בספרדית.

במקביל, אנו מזמינים את הלומדים לתרגל דיבור. דיבורים. דִיבּוּרִימוֹס. דִיבּוּרִימוֹס הם מפגשים שבועיים באווירה מהנה,לא פורמלית, דרום אמריקאית, בהם משתתפים הלומדים בקורסים במטרה לתרגל, ליישם, ובעיקר לדבר את החומר הנלמד.

ספרדית למתקדמים במכון לידידות אמריקה - כל היתרונות
  •שיטת לימוד ייחודית שפותחה במיוחד ללומד הישראלי.
•לימוד הספרדית המדוברת באמריקה הלטינית (היחידי מסוגו בארץ).
•לימודים הספרדית מומלצים על ידי נציגויות של מדינות אמריקה הלטינית בישראל.
•במקביל לקורס הספרדית ולאחריו תרגול במסגרת ייחודית - דִיבּוּרִימוֹס.
•קורסי הספרדית ניתנים להכרה לגמול השתלמות (יש לבדוק בטרם ההרשמה אם הקורס הספציפי אליו נרשמת מוכר לגמול).
•מנוי שנתי על עלון האינטרנט קוֹרְאִימוֹס - עלון האינטרנט ללימוד ספרדית שבהוצאת המכון לידידות אמריקה.
•רשיון ללומדימוס ברשת - תוכנה ללימוד ספרדית.
 
חומר הלימוד בקורסי ספרדית למתקדמים
חומרי הלימוד נכתבו על ידי מחלקת ההדרכה במכון לידידות אמריקה. ספר הלימוד היסודי הינו אל ניניו - ערכה ללימוד ספרדית, אשר מרכז ומלמד את מבני השפה הספרדית, ובנוסף, לכל קורס ישנה חוברת תרגול מקיפה העוסקת בתכנים של כל שיעור ושיעור. 

אחרי קורס ספרדית למתקדמים
רק במכון לידידות אמריקה יש ללומדים המסיימים קורס ספרדית מסגרת לתרגל ולשמר את הידע שרכשו במהלך הקורס.

בוגרי הקורסים מוזמנים לתרגל דיבור במפגשי דיבורימוס, המהווים מסגרת תרגול מקצועית, מהנה וזולה (לבוגרי הקורסים כניסה חד-פעמית עולה 20-25 ₪), ולתרגל קריאה והאזנה בעת קריאת עלון האינטרנט קוראימוס והאזנה לקבצי הקול המצורפים אליו.


משך הלימודים

הקורסים אורכים 18 מפגשים שבועיים בני שעתיים וחצי מלאות כל אחד (סה"כ 60 שעות לימוד אקדמיות). ובנוסף תרגול במסגרת דִיבּוּרִימוֹס.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.