המכון לידידות אמריקה

 

בית הספר הגדול והמוביל ללימודי ספרדית בישראל

logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

המכון לידידות אמריקה

יחס אישי ותשומת לב מירבית...יש תשומת לב מירבית
טארק באבאי

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בתל-אביב, ירושלים, חיפה, רחובות, כפר-סבא וכרמיאל
חיפה
ירושלים
כפר סבא
כרמיאל
רחובות
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

קורס ספרדית למתחילים



מבנה הלימודים

החשיבות בלימוד ספרדית, היתרון שהשפה הספרדית מקנה, הכיף בללמוד ספרדית, לדעת ספרדית, ולדבר ספרדית, כל אלו בוודאי ברורים לך. שכן הגעת עד הלום.

מה שלא ברור לך עדיין, זה איך לומדים את זה נכון, בצורה מהנה, עם הרבה תרגול ובדרך מקצועית ויעילה. למכון לידידות אמריקה ולעשרות אלפי הלומדים המרוצים שלנו זה ברור. מאוד ברור.

גמלאי? הצטרף לקורס ספרדית מתחילים לגמלאים.

שיטת הלימוד ומבנה הקורס
קורס ספרדית מתחילים מורכב משני חלקים המשולבים זה בזה, ומתרגול דיבור מקיף במסגרת דיבורימוס במקביל ללימודים בקורס הספרדית.

חלק אחד של קורס המתחילים בספרדית מועבר על ידי מדריך ישראלי המתמחה בלימוד עקרונות השפה הספרדית, הבנתם וניתוחם תוך התבססות על השפות הידועות לך. לדוגמא, את הפעלים Ser, Estar (להיות) בספרדית נלמד תוך השוואה לפועל To be באנגלית, ואילו את הפועל Ducharse (להתקלח) בספרדית נלמד תוך השוואה לבניין התפעל בעברית.

החלק השני של קורס המתחילים בספרדית מועבר על ידי מדריך דרום אמריקאי, המתמחה בלימוד חווייתי של השפה הספרדית. מדריך זה יחזק את ביטחונך בשפה הספרדית ויעניק לך אוצר מילים נרחב.

במכון לידידות אמריקה אנו שמים דגש על החשיבות שבתרגול דיבור בספרדית, כלומר יישום בפועל של החומר הנלמד בקורס. אנו מאמינים כי על מנת ללמוד ספרדית יש לתרגל, לתרגל ולתרגל. לכן, במהלך כל תקופת הקורס אנו מזמינים את הלומדים לתרגל דיבור. דיבורים, דִיבּוּרִימוֹס. מפגשים שבועיים לתרגול ספרדית, באווירה מהנה, לא פורמלית ודרום אמריקאית, בהם משתתפים תלמידים ברמות שונות מקורסי הספרדית השונים, במטרה לתרגל ספרדית, ליישם ספרדית ובעיקר לדבר ספרדית.

תוכן הקורס ומתכונתו
שתי מתודות משמשות במקביל במהלך קורס הספרדית למתחילים.

הראשונה, לימוד עקרונות מבני השפה הספרדית: כיצד בונים משפטים בספרדית, איך מנתחים טקסטים בספרדית, מדוע אומרים זאת כך ולא אחרת. במילים אחרות, לומדים להבין מה אנו אומרים, כותבים או קוראים בספרדית. מתודה זו מעניקה ללומד בסיס רחב להבנת הספרדית, יכולת לימוד עצמי וכלים חזקים להטמעה מהירה של החומר הנלמד.

השניה, תרגול. תרגול ושוב תרגול הספרדית. אנו מבססים ומטמיעים את הידע שלנו בספרדית על ידי שימוש בו. כאן אנו משוחחים, קוראים וכותבים - דיאלוגים ומונולוגים מחיי היום יומיים, קטעים מטלנובלות, קטעים מהעיתונות, הרדיו והטלוויזיה, וכל נושא אחר אשר חפצים בו הלומדים.

קורס הספרדית למתחילים מבוסס על עזרי לימוד שנכתבו על ידי מחלקת ההדרכה במכון לידידות אמריקה.

ספר הלימוד בקורס הוא אֶל נִינְיוֹ - ערכה ללימוד ספרדית אליו נלווה תקליטור. הספר נכתב על ידי מחלקת ההדרכה במכון לידידות אמריקה ונמכר בחנויות הספרים בכל רחבי הארץ. הספר מבוסס על שיטות לימוד חדשניות והוא הנמכר ביותר בישראל בתחומו. הספר מכיל את מבני השפה הספרדית מלווים בהסברים ובדוגמאות ומילונים (עברית-ספרדית, ספרדית-עברית). בנוסף, ניתנת ללומדים חוברת תרגול מקיפה המתאימה לנושאים שנלמדים בכל שיעור ושיעור.

באופן זה יועמדו לרשותך הן ספר ללימוד ספרדית איכותי ומקיף שילווה אותך בכל תהליך הלימוד (החל מקורס המתחילים וכלה ברמות הגבוהות ביותר), והן חוברת תרגול מקיפה ומגוונת, המתמקדת בנושא ספציפי בכל שעור ושעור.

למי מתאימים קורסי המתחילים בספרדית? לך, הרוצה ללמוד את השפה הספרדית ולהצליח לדבר אותה.

לימוד בקורסי הספרדית למתחילים מיועד למי שאינו בקיא כלל בשפה הספרדית. ראשיתו של הקורס בלימוד הנושאים הבסיסיים ביותר - כיצד הוגים מילים, הבחנה בין זכר ונקבה ועוד, ועד לסיומו נלמדים המבנים והזמנים הבסיסיים. לאורך כל הדרך, אנו מתרגלים את החומר הנלמד באופן יסודי ונרחב ורוכשים שליטה וידע עמוק בשפה הספרדית.

 ספרדית מתחילים במכון לידידות אמריקה - כל היתרונות 
  •שיטת לימוד ייחודית שפותחה במיוחד ללומד הישראלי.
•לימוד הספרדית המדוברת באמריקה הלטינית (היחידי מסוגו בארץ).
•לימודים הספרדית מומלצים על ידי נציגויות של מדינות אמריקה הלטינית בישראל.
•במקביל לקורס הספרדית ולאחריו תרגול במסגרת ייחודית - דִיבּוּרִימוֹס.
•קורסי הספרדית ניתנים להכרה לגמול השתלמות (יש לבדוק בטרם ההרשמה אם הקורס הספציפי אליו נרשמת מוכר לגמול).
•מנוי שנתי על עלון האינטרנט קוֹרְאִימוֹס - עלון האינטרנט ללימוד ספרדית שבהוצאת המכון לידידות אמריקה.
•רשיון ללומדימוס ברשת - תוכנה ללימוד ספרדית.

אחרי הקורס
עד עתה הסברנו מדוע קורסי הספרדית שלנו הם הטובים ביותר בישראל. עתה אנו רוצים לספר שאנו גם המקום היחיד בישראל המעניק ללומדים בו מסגרת תרגול גם לאחר הקורס.

רק במכון לידידות אמריקה יש ללומדים המסיימים קורס ספרדית מסגרת לתרגל ולשמר את הידע שרכשו במהלך הקורס.

בוגרי הקורסים מוזמנים לתרגל דיבור בספרדית במפגשי הדיבורימוס, המהווים מסגרת תרגול מקצועית, מהנה וזולה (לבוגרי הקורסים כניסה חד-פעמית עולה 20-25 ₪), ולתרגל קריאת ספרדית והאזנה לשפה הספרדית בעת קריאת עלון האינטרנט קוראימוס והאזנה לקבצי הקול המצורפים אליו.


משך הלימודים

הקורס אורך 15 מפגשים שבועיים בני 4 שעות לימוד אקדמיות כל אחד (סה"כ 60 שעות לימוד אקדמיות), ובנוסף תרגול במסגרת דִיבּוּרִימוֹס.

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.