מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג המכללה הטכנולוגית תל חי - היחידה ללימודי חוץ?

השאר פרטים ונציג המכללה הטכנולוגית תל חי - היחידה ללימודי חוץ יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בתל חי
תל חי
strip

קורס אפליקציות - פיתוח תוכנה למכשירים ניידים: למכשירי מובייל מסוג אנדרואיד



מבנה הלימודים

Mobile phone programming with Android

בשנים האחרונות מתחוללת מהפכה בתחום הטלפונים הסלולאריים בעולם. מכשירי הטלפון הופכים ממכשירים פשוטים למחשבים קטנים אשר ניתן לתכנתם לביצוע מגוון יישומים מלבד שיחות טלפון.
בשנת 2007 השיקה  Googleמערכת הפעלה פתוחה לטלפונים סלולאריים המכונה Android. מערכת הפעלה זו צברה פופולאריות והפכה למובילת שוק הטלפונים החכמים והטאבלטים. כיום סבורים רבים כי מערכת זו הופכת ל- Windows של הטלפונים הסלולאריים - הסטנדרט השליט המוחלט בפיתוח תוכנה למכשירים ניידים.
כמעט כל היצרנים הסלולאריים הגדולים (מוטורולה, סמסונג, ועוד), וכן יצרני מחשבים גדולים (Dell, Acer ואחרים), מבססים את עתידם הסלולארי על טלפונים מבוססי  Android. עקב כך, הדרישה  לתוכנה מסחרית זו נמצאת בעליה מתמדת.לראשונה יכול מפתח עצמאי לעבוד לבד, להמציא ולמכור מוצר תוכנה לשוק ענק הצמא לחדשנות וטכנולוגיה, ללא תלות במעסיקים, משקיעים או אנשי שיווק.

מרצה הקורס: עירן דנן- מפתח ומרצה מנוסה.

מטרת הקורס: הכשרת הסטודנטים להפוך למפתחים עצמאיים למכשירים ניידים מבוססי מערכת ההפעלה  Android של Google

נושאי הלימוד:

• הכרת שפת JAVA ותכנות מונחה עצמים (כ30 שעות).
• מבנה המערכת.
• בניית ממשקי משתמש.
• שימוש באפשרויות שמציע לנו המכשיר – GPS, אנימציות ועוד.
• עוד הרבה..

אנדרואיד, ופלאפונים חכמים בכלל, הם פני העתיד. מסכי מגע ואינטרקציות איתם הן תחום שמתפתח במהירות האור...
בקורס הזה נשתדל לתת לכם קרש קפיצה לתחום הזה, בתקווה שתעזרו לנו לפתח וליצור את פני העתיד.


תנאי קבלה

קהל היעד: הקורס מיועד לכל אדם המתעניין בנושא פיתוח אתרים ואפליקציות ומעוניין לשלב תחום זה כמקצוע ראשי או משני. לא דרוש ידע קודם.

משך הלימודים

מסגרת הקורס: 100 שעות לימוד אקדמיות

callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.