logo
הלימודים מתקיימים ברמת ישי
רמת ישי

מפת הגעה

המרכז ללימודי הייטק
רמת ישי, חורש האלונים 10
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

המרכז ללימודי הייטק מכשיר סטודנטים במגוון מקצועות מבוקשים ומציע מסלולי לימוד מקצועיים ומקיפים ביותר, אשר יקנו לכם יתרונות משמעותיים ביחס למועמדים אחרים.
בין אם אתם עובדים כבר בתעשייה או חסרי ידע וניסיון קודם, במרכז ללימודי הייטק תקבלו את ההכשרה המקצועית, המעשית, המקיפה והעדכנית ביותר.
הדגש בקורסים שמציע המרכז ללימודי הייטק הוא על התנסות מעשית (סטאז´) ולמידה ישירה ממנהלים העובדים בתחום.

היתרונות של המרכז ללימודי הייטק
1. אצלנו תעברו סטאז´ פרקטי בחברת הייטק כחלק מקורס ב-C# אשר יקנה לכם פרויקט המוכן להצגה בראיון עבודה ויתרון משמעותי מול מועמדים אחרים.
2. המרכז ללימודי הייטק מקיים שיתופי פעולה הדוקים עם חברות מובילות

בתעשייה בדגש על תחומי ההכשרה בקורסים השונים.
3. התרגול המעשי הרב שנדרש מהסטודנטים שלנו הנו מאתגר וממשי, מה שמאפשר לכם להגיע מוכנים לעבודה אמתית בתעשיית ההייטק.
4. במרכז ללימודי הייטק אנו תמיד נמצאים עם היד על הדופק. הודות לכך תכני הלימוד שלנו מתעדכנים תדיר על פי הגרסאות החדשניות של הממשקים השונים והדרישות הרלוונטיות הזורמות אלינו מחברות ההייטק.
הודות לאופי הלימודים המעשי במרכז ללימודי הייטק, ניתן להגיע לרמת מיומנות מקצועית גבוהה ביותר במסגרת הכשרות מותאמות ובפרק זמן קצר יחסית.
5. המרצים שלנו עובדים באופן יומיומי בתחום, מחזיקים בניסיון רב ובמשרות בכירות.
הקורסים בנויים כך שהם מדמים באופן הקרוב ביותר למציאות את העבודה המעשית והאמתית בשטח. לפיכך, ההכשרות השונות במרכז ללימודי הייטק מכינות אתכם למה שצפוי בעבודה העתידית, על כל היבטיה השונים.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.