Beat Master

 

האקדמיה למוזיקה אלקטרונית

logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

Beat Master האקדמיה למוזיקה אלקטרונית נפתחה לפני כארבע שנים במטרה לספק מענה ממוקד ומקצועי ליוצרים, מפיקים, אומנים ותקליטנים בתחילת דרכם המעוניינים ללמוד ולהתפתח בתחום.

בתחילה, שימשה ביט מאסטר כמחלקה ללימודי חוץ באחת המכללות בארץ, ובמאי 2016 נפתחה האקדמיה כמוסד עצמאי המנוהל ע'י יוליה ורגב עזרייה ( aka AZAX ) .

האני מאמין שלנו:
' תעשיית המוזיקה האלקטרונית משתנה ללא הרף, ולכן אנו מאמינים כי הדרך היחידה להיכנס ולהצליח בתחום היא ללמוד מתקליטנים, יוצרים ומפיקים פעילים שחיים, עובדים ונושמים את התעשייה. בדיוק מסיבה זו כל סגל ההוראה שלנו מורכב אומנים, יוצרים ותקליטנים מהשורה הראשונה בתעשיית המוזיקה האלקטרונית הישראלית, כולם בעלי נסיון בינ'ל.'
'במהלך השנה אנו עורכים

סדנאות אמן מיטב האומנים האלקטרוניים מהארץ ומחו'ל. סביבת הלימודים בה מתקיים מפגש קבוע עם אומנים, בעלי לייבילים ואמרגנים מהתעשיה מאפשר לתלמידים לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח עם אותם גורמים ולהעיזר בהם בהמשך דרכם המקצועית' .

' אנו מאמינים בפוטנציאל העצוום הטמון בכל תלמיד המגיע אלינו, ולכן הלימוד באקדמיה נעשה בכתות קטנות עד עשרה תלמידים כאשר כל תלמיד עובד ומקבל מענה על הפרוייקט האישי שלו. בסיום הקורס או המסלול, אנו נפגשים עם כל תלמיד ותלמיד על מנת ולסייע לו בהמשך דרכו המקצועית מהשגת הנחות לציוד - DJ ואולפן בו הוא מעוניין, ועד שליחת הקטעים שלו לליבלים ולמפיקים מובילים'.

'מה שמנחה אותנו, היא האהבה האמיתית שלנו לתחום ולתלמידים, ולכן לא מפתיע שחלק ניכר מהבוגרים שלנו מנגנים על הבמות הגדולות בישראל ומשחררים מוזיקה בשלל לייבלים מובילים´.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.