logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן
רמת גן

מפת הגעה

סניף רמת גן
ביאליק 76, רמת-גן
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

'האקדמיה לאיפור דגנית שמאי' ברמת-גן הוקמה ע'י דגנית שמאי – מאסטרית באיפור בעלת ותק של מעל שני עשורים ורזומה עשיר בתחום האיפור. באקדמיה לאיפור מבחר קורסי איפור, סדנאות איפור ומחלקת כלות ואירועים.

לדגנית שמאי תואר ראשון בחינוך ונסיון עשיר כמורה לאיפור במספר גדול של בתי ספר לאיפור כגון: ג´יג´י אקדמי תל-אביב, יוסי ביטון, MAC העולמית ועוד.

לאחר שנים רבות כמורה לאיפור, דגנית שמאי החליטה להגשים חלום ולפתוח בית ספר לאיפור משלה, מתוך הבנה עמוקה של צרכי התלמידים בתעשיית האיפור, תוך התחשבות באילוצים טכניים ומבלי להתפשר על האיכות. דגנית שמאי פועלת מתוך תחושת שליחות למקסם את יכולות תלמידיה, ולכן הלימודים מתבצעים בכיתות קטנות בהנחייתה האישית והצמודה.
בבית הספר לאיפור הצליחה דגנית

שמאי לשלב בין האהבה לאיפור והתשוקה ללמד…
'האקדמיה לאיפור של דגנית שמאי' נבנתה בסטנדרטים גבוהים תוך כדי הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, בכדי להעניק לתלמידים מיקסום הפוטנציאל בשיעורי האיפור.

תכנית לימודי האיפור
תכנית לימודי האיפור ב'אקדמיה לאיפור דגנית שמאי' מקיפה ובנויה מנסיון של שנים ארוכות והשתלמויות במיטב בתי הספר לאיפור בארץ ובעולם. כל קורסי האיפור מועברים בהדרכתה האישית, הישירה והצמודה של דגנית שמאי – מאסטרית באיפור, בקבוצות קטנות ואינטימיות.

העבודה באקדמיה עם מוצרי איפור Bcosmic מבית יוסי ביטון.
'האקדמיה לאיפור דגנית שמאי' ממוקמת בקניון אלרם, רמת גן, על ציר מרכזי שאליו ניתן להגיע בקלות עם תחבורה ציבורית, ובקרבת רכבת מרכז. חנייה צמודה בקניון.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.