מכללת המרכז לנדל"ן

 

בוא ליצור הכנסות מנדל"ן ועסקים

logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

המרכז לנדל'ן בע'מ הינה מחברות הנדל'ן הגדולות והמובילות בצפון. בעלת למעלה מעשר שנות ניסיון בתחום הנדל'ן. המרכז לנדל'ן הוקם על מנת לתת ללקוח one stop shop, משרדינו מספקים את כל השירות והמידע הנדרש בכדי לבצע עסקאות נדל'ן רווחיות ובטוחות ומספקים פתרונות החל מהעסקאות הפשוטות ועד המורכבות ביותר. מטרתנו העיקרית הינה ללוות את לקוחותינו בכל תהליך רכישה או מכירה של נכס תוך מתן הידע והבטחון הנדרש לקידום התהליך ולקבלת ההחלטות הנכונות. מה שמייחד אותנו ומבדיל אותנו משאר חברות הנדל'ן הוא שאצלנו כל תלמיד, איש צוות ושותף עסקי מקבל ידע נרחב בנדל'ן ויוצא ממקום של ידע בנדל'ן למחלקות השונות ולא פועל באפיק כזה או אחר ללא הידע המקצועי בתחום הנדל'ן.
הנהלת הרשת ומרצי המכללה הינם אנשים בעלי ניסיון רב בתחום היזמות

וההשקעות בנדל'ן ובעלי ניסיון של מעל 10 שנים ואלפי עסקאות נדל'ן מוצלחות. החזון שלנו הוא שכל תלמיד שמסיים את לימודיו ישתלב באופן מידי בעולם הנדל'ן והעסקים ויתחיל לייצר רווחים ולבנות עתיד פיננסי מוצלח.

הנדל'ן הוא כלי מעולה להשגת עצמאות כלכלית, זהו מצב בו אדם ממשיך לייצר הכנסות גם כשאינו עובד כלל. הכנסות אילו נקראות הכנסות פאסיביות. הכנסות פאסיביות ניתן לייצר גם מנכס קטן שמושכר ודמי השכירות משמשים כהכנסה/'משכורת' נוספת.
על מנת לרכוש נכס יש צורך בהון עצמי אך גם למי שאין הון עצמי, יש את היכולת לרכוש נכס על מנת לייצר את ההון העצמי.
תחום הנדל'ן הוא תחום מתגמל של אנשים מצליחים אך זה תחום שדורש ידע. רק ידע נותן את הביטחון להתקדם בתחום צעד אחרי צעד עד ליצירת ביטחון ועצמאות כלכליים.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.