logo
הלימודים מתקיימים ברמת גן ובכרמיאל
כרמיאל
רמת גן

מפת הגעה

סניף ראשי
זבוטינסקי 35 רמת גן
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

וידר משכנתאות מתמחה בייעוץ אישי למשכנתאות מזה שנים רבות. היתרון הגדול שלנו טמון בידע המקצועי הרב של יועצי המשכנתאות ובניסיון המעשי שנרכש בטיפול בלוקחי משכנתא חדשה ובממחזרי משכנתא קיימת. כל יועצי המשכנתא בוידר משכנתאות עברו הכשרה מיוחדת וחלקם בוגרי קורס יועצי משכנתאות של וידר משכנתאות.

אנו בעלי ניסיון רב בעבודה מול המערכת הבנקאית בישראל ומול משפחות , יחידים וקבוצות רכישה. עם זאת, אנחנו תמיד רואים לנגד עינינו את טובת הלקוח וטובתו בלבד, ואיננו בעלי העדפה לבנק כזו או אחר.

תחום המשכנתאות הינו תחום רחב ומורכב ,וללא הבנה וידע בתחום קשה מאוד להבין ולבחור את המסלולים המוצעים בבנקים השונים, הריביות והתנאים. למשל, לא מספיק להשוות רק בין מסלול אחד של משכנתאות, אלא יש לבחון מספר מסלולים ולהצליב

את הנתונים מכמה שיותר בנקים על מנת למצוא את תמהיל המשכנתא הטוב ביותר.

יועץ משכנתא מומחה לקבלת המשכנתא הטובה ביותר!
וידר משכנתאות מהווה עבור לוקח המשכנתא כלי יעוץ אישי ואובייקטיבי. הייעוץ הינו בלתי תלוי בגורם פיננסי זה או אחר, ומטרתנו היא לאפשר לכם לקחת את המשכנתא הטובה והזולה ביותר בעבורכם.

בהיותנו יועצי משכנתאות פרטיים ואובייקטיביים , ויחד עם ההכרות רבת השנים עם המערכת הבנקאית, אנו יכולים לעשות עבורך את העבודה טוב יותר מכל חברת ייעוץ אחרת למשכנתאות. מאחורינו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים אשר ישמחו להמליץ אודות השירות המצוין והאדיב שקיבלנו מאיתנו.

לסיכומו של דבר : יש בידינו את הכלים לחישוב כדאיות העסקה, בחירת מסלולי המשכנתא, סוג וגובה הריבית וקביעת התשלום החודשי הטובים ביותר. מעבר לכך, אנו מנהלים עבורכם משא ומתן מול המערכת הבנקאית ומשיגים עבורכם את המשכנתא הזולה ביותר. כך אתם יכולים לחסוך לא רק עשרות אלפי שקלים לעומת לקיחת משכנתא באופן עצמאי (בממוצע כ – 70,000 ש'ח), אלא גם לא מעט זמן.

פעילותינו מתמקדת בקבוצות הבאות :
1) קבוצות רכישה
2) זוגות ומשפחות
3) יחידים
4) הרחבות בנייה
5) פרויקטים
6) שיפוצים
7) מיחזורי משכנתא
8) הלוואות לכל מטרה
9) הלוואות גישור
10) משכנתא הפוכה לבני 60+

בהחלטה חשובה כמו משכנתא כדאי לפנות למומחים של וידר משכנתאות!



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.