logo
הלימודים מתקיימים בהרצליה, בחיפה, בנתניה, בנהריה, בכרמיאל, בירכא ובטייבה
הרצליה
חיפה
ירכא
כרמיאל
נהריה
נתניה

מפת הגעה

סניף חיפה
פל - ים 2 חיפה
המשך...
סניף נהריה
לוחמי הגטאות 18 נהריה
המשך...
סניף הרצליה
משכית 22 הרצליה
המשך...
סניף נתניה
המלאכה 45 א.ת. נתניה
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

אודות מעוף
מערך מעוף, המופעל באזור מישור החוף והגליל המערבי, הוקם על ידי מטי חיפה – המרכז לטיפוח יזמות ולפיתוח עסקים
ועל ידי חברת סיסטם – מעבדות מתקדמות בע'מ, חברה לניהול פרויקטים ופועל במימון ובפיקוח הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה.
סניפי מעוף באזורנו פרוסים באזור נרחב וממוקמים ב- נהריה, כרמיאל, ירכא, חיפה,  נתניה, הרצליה וטייבה.

בין מטרותינו העיקריות – עידוד הקמת עסקים חדשים והובלת עסקים קיימים להצלחה ולשגשוג כלכלי, באמצעות הגדלת הרווחיות ושיפור כושר התחרות.

קהל היעד שלנו הינו כל בעל רעיון עסקי המעוניין להקים עסק וכן בעלי עסקים/מפעלים/ ארגונים  קטנים ובינוניים ( עד 100 עובדים או מחזור מכירות של עד  100 מיליון ש'ח בשנה)

מכל תחומי העיסוק ומכל האוכלוסיות.

מערך השירותים של מעוף המוצע ליזמים ולבעלי עסקים הינו מגוון ומקיף. תחת קורת גג אחת אנו מרכזים ידע, כלים וצוות מקצועי ומיומן. בנוסף, אנו מקפידים על התאמה מרבית של שרותינו לצרכי הלקוחות באמצעות ביצוע אבחון מקדים לעסק או לרעיון טרם מתן השרות. עקרון מרכזי העומד במרכז פעילותנו הוא ליווי צמוד ושמירה על קשר עם לקוחותינו.

שירותנו העיקריים כוללים:
• יעוץ עסקי פרטני במגוון תחומי הניהול העסקי – שווק, פיננסי, תפעול, רכש ציבורי, רישוי עסקים, זכיינות, מערכות מידע, איכות הסביבה, תקינה, מכירות ועוד. הייעוץ ניתן ע'י מומחים בתחומם, אשר נבחרו בקפידה, תוך הוכחת ניסיון והשכלה רלוונטיים בתחום הייעוץ
• ליווי בהגשת בקשה למגוון מקורות מימון, בכללם בנקים וקרנות.
• קורסים והכשרות יישומיות בניהול עסק
• תכנית 'יוזמים עסק' – תכנית ייחודית ומקיפה המלווה יזמים בראשית הדרך משלב הרעיון עד להקמת העסק
• פרויקטים ייעודיים המותאמים לתחומי עיסוק ולאוכלוסיות.
• מרכזי עסקים – תשתית פיזית ליזמים בראשית הדרך
• פורומים עסקיים להרחבת הקשרים והידע העסקי.

צוות מעוף מחויב
• למתן שרות איכותי ונגיש –אנו נלווה ונעקוב באופן אישי אחר כל תהליך מתן השירותים ללקוחותינו בכדי לוודא שביעות רצון מרבית. כל שרותינו נבחנים ומבוקרים באופן שוטף הן ע'י  הסוכנות לעסקים והן על ידנו וזאת במטרה להבטיח עמידה בסטנדרטים גבוהים של איכות במתן השרות.
• למקצועיות -  הצוות המקצועי נבחר בקפידה רבה תוך הקפדה על תחומי התמחות במטרה לתת מענה מקצועי ברמות הגבוהות ביותר ללקוחותינו.
• למצוינות  - צוות מעוף מחויב לפעול באופן תמידי להוכחת רמת ביצוע גבוהה ושאיפה למצוינות בכל פרט בתהליכי העשייה.
• לחדשנות ויצירתיות – אנו מחויבים לחדשנות, ליצירתיות ולהתעדכנות מקצועית מתמדת, על מנת להוביל את העסקים לצמיחה ולשגשוג עסקי.
• לשותפות ומנהיגות –אנו ניזום תהליכים משותפים, עם מוסדות וארגונים, השמים בראש מעייניהם צמיחתם של העסקים הקטנים והבינוניים באזורנו.

כל שרותי מעוף מוצעים בעלות סמלית הודות למימון הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.