logo
הלימודים מתקיימים בחיפה, וכרמיאל
חיפה
כרמיאל

מפת הגעה

סניף חיפה
שדרות ההסתדרות 177 חיפה
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

יוסי ביטון – ביה'ס לאיפור מקצועי
 
בית הספר לאיפור של יוסי ביטון הוקם בשנת 2004. לבית הספר מיקום נוח ונגיש והוא שוכן במבנה מודרני ומרווח המבטיח נוחות מרבית לתלמידים, לאורחי בית הספר ולקהל הלקוחות. העיצוב המודרני בקווים נקיים וישרים, הצבעים החמימים והתאורה הנעימה בבית הספר תוכננו בקפידה כדי להעניק את ההשראה, את השלווה ואת חדוות היצירה לתלמידים.
מוסיקת רקע מלווה את מהלך השיעורים, מנעימה את השהות במקום ומשרה אוירה מרגיעה ויצירתית. סרטוני איפור משודרים על גבי מסכי הפלזמה במתחם בית הספר ומאפשרים לראות את מהלך העבודות וההפקות שמתעדות את יצירותיו הייחודיות של יוסי ביטון ושל צוות המאפרים הבכיר העובד עמו.
עמדות איפור המוצבות בלובי בית הספר, מאפשרות לתלמידים להגיע בכל

שעה משעות היום על מנת לתרגל ולחזק את שיטות האיפור הנלמדות לאורך הקורס. בתוך מתחם בית הספר הוקמה חנות איפור הכוללת את מיטב מוצרי האיפור המקצועיים אשר יותאמו ע'י צוות מיומן ומנוסה באופן אישי לכל לקוחה.
בית הספר מונה כ - 35 אנשי צוות מקצועיים בעלי רקע עשיר הן בתחום האיפור המקצועי והן בתחום השירות. לימודי האיפור כוללים מגוון התמחויות: איפור אופנה, איפור כלות, איפור לטלוויזיה ואיפור אישי המותאם לחיי היומיום.
בית הספר מציע מגוון תוכניות לימודים והשתלמויות המותאמים לכל המתעניינים בתחום: קורסי איפור מקצועיים, השתלמויות ייחודיות למאפרים מתקדמים וסדנאות איפור אישי.
לבית הספר ארבעה סניפים :
סניף ראשי -חיפה שדרות ההסתדרות 177
כרמיאל - מתחם ביג
תל אביב - שד´ בן-גוריון 47
ראש פינה - סנטר הגליל



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.