logo
הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב

מפת הגעה

סניף מרכזי
הארבעה 16 תל אביב
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

החזון שלנו:

אנו מאמינים כי להיות מטפל זוהי שליחות רבת משמעות, שליחות הטומנת בחובה התחייבות לדרך הריפוי. בראש ובראשונה דרך הריפוי האישית, ע'י חקירה וריפוי הפצעים האישיים שלנו אנו לומדים בצורה הכי עמוקה ואותנטית את אומנות הריפוי.
אנו חוזרים אל המקורות, אל השורשים אל האסכולות שנלמדו לפני שנים רבות. בתרבויות מן המזרח הרחוק, כמו גם בתרבויות השבטיות, היה מקובל להתלוות למורה או לאיש רפואה למספר שנים וכך ללמוד את דרך הריפוי בצורה העמוקה ביותר. אנו נמצאים היום בעידן בו הכל מהיר יותר ונגיש יותר, אך גם בימינו אפשר לחזור אל דרך הריפוי העתיקה והאותנטית, לחזור אל השורשים.

אצלנו במכללת שורשים מלמדים איך להחזיר את המצפן הפנימי של הלב אל דרך הריפוי. דיוק, יושר ונחישות חסרת פשרות מובילים 

אותנו בהכשרת הדור החדש של המטפלים. אנו מזמינים אתכם לצאת איתנו למסע המרתק ביותר בחייכם, המסע פנימה לגלות את המרפא שבכם. 

 הייחודיות שלנו:

במכללת שורשים לומדים את אומנות הריפוי ע'י חיבור בין האסכולות הישנות והמקוריות לבין החדשנות והקדמה של היום.
אנו דואגים לזרוע את אותם זרעים של הידע הראשוני, להבין לחקור וללמוד את תורות הריפוי מהמקור ומהשורש שלהן.
יחד עם זאת, להקנות למטפלים את הידע הנדרש בכדי להתאים, לחבר ולעבוד עם אותם כלים עוצמתיים של המאה העשרים ואחת יחד עם הקדמה והחדשנות של העולם המערבי. דרך החיבור הייחודית שלנו בשורשים בין העולם הישן עם הידע העתיק, לבין העולם החדש עם הידע שלו והיתרונות הייחודיים לו יוצרים קרקע מאוד יציבה בה המטפל יכול ללמוד לגדול ולהתפתח ובכך להגשים את חלומו וייעודו בחיים - להפוך למטפל המרפא את עצמו ואת אלה הבאים בשעריו.

אצלנו במכללת שורשים קיימת ההבנה שהחיבור בין המורה לתלמיד הוא אחד הדברים החשובים ביותר. מערכת היחסים הנרקמת בין המורה לתלמיד היא זו היוצרת את הנתיב ללימוד. ההשראה, הדוגמה והאופן בו המורה צועד בתוך נתיב הריפוי חשובה ביותר לתלמיד הרוצה להפוך למטפל בעתיד הקרוב וגם הרחוק. הקשר עם התלמיד אצלנו בשורשים מתחיל הרבה לפני הקורס עצמו. כל תלמיד יכול לפנות באופן ישיר אל מרצה הקורס ולשתף אותו אודות התהיות, המחשבות וההרהורים אשר על ליבו עוד בטרם נרשם לקורס.
מעצם ההליכה שלנו בדרך הריפוי, נאגר ונאסף אצל הצוות שלנו ידע רב לאחר שנים רבות של ניסיון, לימוד, הצלחות ואף כישלונות. מתוך כך למדנו לדייק יותר ובצורה זו אנו בונים את מסלולי הלימוד שלנו, מדויקים ממוקדים וענייניים.

במכללת שורשים מסלול הלימוד אינו מסתיים עם תום הקורס.  הקשר עם המכללה והמרצה הינו מתמשך, מתוך הבנה עמוקה שסיום הקורס הוא בעצם תחילת דרכו של המטפל החדש. אנו תמיד נהיה שם בשבילו לכל שאלה ובקשה, לכוון, לתמוך ולהדריך בצורה מקצועית ע'י מפגשים אישיים, קבוצות הדרכה והעשרה, וכן, עזרה במציאת עבודה בתחום החדש.


בברכה,
צוות מכללת שורשים



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.