מעוניינים בייעוץ לימודים חינם מנציג קידום בגרויות?

השאר פרטים ונציג קידום בגרויות יחזור אליך בהקדם!
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
logo
הלימודים מתקיימים בקריון, פתח תקווה, תל אביב, ראשון לציון, אשדוד, ירושלים, באר שבע
באר שבע
ירושלים
פתח תקוה
קריות
ראשון לציון
strip

30% הנחה למשלמים דרך פקדון

קורסי ההכנה לבגרות של קידום הינם הקורסים המתקדמים ביותר בישראל. תפיסת לימוד חדשנית בשילוב אסטרטגיות למידה וכלים מתקדמים הנשענים על יסודות הוראה איתנים ומורים מהשורה הראשונה - כל אלו מבטיחים לכם את ההכנה הטובה והנכונה ביותר למבחני הבגרות.

* מדוע קורס הכנה לבגרות בקידום הינו הקורס המתקדם ביותר?
- אדפטיביות: התאמת תכניות הלימוד לשינויים בעולם הבגרויות - אצלנו אין הפתעות! מחלקת המחקר והפיתוח בקידום עוקבת באופן שוטף אחר המגמות והשינויים החלים בתכניות הלימוד של משרד החינוך והבחינות. כל חומרי הלימוד החל מתכני שיעורים ועד שיטות הלמידה וערכת הספרים, הינם העדכניים ביותר ומדמים בצורה הטובה ביותר את בחינת הבגרות. בקידום צוותי הוראה ומחקר ופיתוח

אשר מכירים מקרוב ובאופן מדויק את כלל השינויים, הדקויות וההיבטים השונים בכל אחד מן המקצועות ודואגים לעדכן את תכניות הקורס הרלוונטיות באופן מיידי.

* כלי לימוד מתקדמים: בקידום פיתחנו כלי לימוד מתקדמים וייחודיים המלווים את התלמידים במהלך הקורס ומאפשרים תהליך למידה אפקטיבי לצד שיפור חוויית הלמידה. מחקרים רבים מראים כי שימוש בכלי לימוד טכנולוגיים המאפשרים הצגה ויזואלית-חיה של תכנים מסוגים שונים משפרת באופן משמעותי את חווית הלמידה ואת יעילותה.

- לוח חכם: בקורסי מתמטיקה, אנגלית וגאוגרפיה צוות ההוראה מלמד באמצעות לוח חכם המאפשר הצגת חומרי הלמידה באופן ויזואלי, גמיש ודינאמי. מלבד הצגת התכנים בצורה ברורה התורמת לאפקטיביות הלמידה, כל החומר שנכתב על גבי הלוח על ידי המורה נשלח לתלמידים בסוף השיעור באופן דיגטלי. מכאן, התלמידים אינם חייבים לכתוב במהלך השיעור, אלא רק להקשיב ולהבין.

- אתר - GOOL: במסגרת קורסי בגרות בקידום מקבלים התלמידים חומרי לימוד ותרגול נוספים באמצעות גישה לאתר GOOL בו סרטוני וידאו מלווים בהסבר קולי במטרה לסייע במהלך הקורס. חומרים אלו מותאמים לכל מקצוע והם כוללים בין היתר את הסוגיות הבאות:
תרגול אונליין - מתאפשר בכל זמן ובכל מקום.
היכרות עם המבנה הנדרש לכתיבת תשובה מלאה.
טיפים ללמידה לבחינה.
התמודדות עם סוגים שונים של שאלות - מהו תהליך החשיבה הנדרש בסוגים שונים של שאלות?
היכרות עם המבנה הנדרש לכתיבת תשובה מלאה כולל דוגמאות משאלות ותשובות של בחינות העדכניות ביותר.
הצגת פתרון מלא של בחינות בגרות והתייחסות לדרך הפתרון וכתיבתו.
התמודדות עם שאלות אנסין (שאלות יישום על חומר שהתלמיד לא מכיר מראש).

* Teacher - איתך בכל מקום ובכל זמן!
עם ממשק חדשני לתרגול בלייב על לוח דיגיטלי התלמידים שלנו לא לבד, גם כשהם בבית. בקידום מעמידים לרשות התלמידים מורה אונליין שיכול להשיב על שאלות ולסייע בלמידה לקראת הבחינה. אנו הופכים את המורה לזמין לכם גם כשאתם בבית.

* נבחרת המורים בקידום: נבחרת המורים בקידום, לצד המקצוענות, הניסיון העשיר והמצויינות שמה לעצמה למטרה להנהיג, להכשיר ולהוביל מתוך אחריות אישית, נחישות ואמונה להשגת ההצלחה של כל התלמידים בבחינות.

* בוא לבחור את המסלול שלך: בקידום מסלולי לימוד מבגרות אחת ועד בגרות מלאה. לרשות התלמידים עומדות חבילות בגרות מותאמות לצרכיהם באשר הם. צוות היועצים המקצועי של קידום עומד לרשות התלמידים במטרה לסייע בקבלת החלטה מושכלת כיצד להשקיע במאמץ לקראת קבלת תעודת הבגרות ו/או הלימודים האקדמאיים.

* ללמוד על חשבון הצבא: בקידום ניתן לשלם על קורסי ההכנה לבגרות באמצעות פקדון השחרור המוענק ע'י הצבא.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.