אומגה

 

הטובים למכללה למחשבים

logo
הלימודים מתקיימים בכפר סבא
כפר סבא
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

אומגה הינה מכללה למחשבים בה ניתן ללמוד ולרכוש ידע רב בתחומים השונים בהייטק וביניהם: MCPD, MCITP ,MCSE  ועוד. אנו מציעים לימודי מחשבים ברמה גבוהה וביחס אישי עם דגש על הכשרה מעשית, והכל בליווי צמוד של מיטב המרצים, בעלי הסמכת MCT של מיקרוסופט, ניסיון בהדרכה לאורך שנים רבות ידע וניסיון מוכח עם עשרות הצלחות.

אנו בחברת אומגה שמנו לנו בראש סדר העדיפויות את היחס האישי ומתן מענה מהיר לכל סטודנט.  אנו מקפידים על שיפור תמידי באיכות השירות בכל אחד מסניפי המכללה. אנו מצויים בבקרה מתמדת של מכון התקנים הישראלי אשר הסמיך אותנו בתקן ISO 9001:2008 .

אנו מציעים לימודי מחשבים בכיתות לימוד נוחות ומרווחות, המאובזרות בציוד מתקדם ובעזרים משוכללים שונים על מנת לסייע לכם ללמוד באווירה נעימה

ולהשיג את מטרתכם.  אנו מציעים קורסי מחשבים בליווי צוות מרצים מקצועי ומיומן, אשר יסייע לכם ויכין אתכם לבחינות ההסמכה הבינלאומיות, כך שתרכשו מקצוע המוכר בארץ ובעולם כולו.

קורסי מחשבים מתנהלים במרכז הדרכה מוסמך של חברת  Microsoft .
אומגה מחזיקה בהסמכת Gold - Certified Partner for Learning Solutions (ההסמכה הגבוהה ביותר למרכזי הדרכה רשמיים של חברת מיקרוסופט), ומשמשת מרכז בחינות של Prometric ושל Pearson Vue וכן הוסמכה



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.