logo
הלימודים מתקיימים במודיעין
מודיעין
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

הגיע הזמן לשים בצד את כל מה שידעת על לימודים, מורים וציונים ולבוא ללמוד להפתיע.
המעבר מהשירות הצבאי לאזרחות, החזרה מטיול בחו'ל, או מצבים כאלה ואחרים בחיים, הביאו אותך לקבל החלטה.
החלטת לקחת את עצמך בידיים וללכת על זה בגדול - להשלים או לשפר את ציוני הבגרות שלך, כשהמטרה היא להגשים סוף-סוף את החלומות שלך. 

אז מסתבר שיש יותר מהדרך האחת, המוכרת והידועה, להשלים ולשפר את ציוני הבגרות או ללמוד לפסיכומטרי.
בית הספר לבגרות ופסיכומטרי רינת אליטוב, היחידי מסוגו במודיעין והסביבה, הוקם במטרה לסייע לך להשלים או לשפר את ציוני הבגרויות שלך או ללמוד למבחן הפסיכומטרי, בדרך הטובה, היעילה ביותר וכן, גם הנעימה ביותר. הדרך, הלימוד, האווירה, התרגול וההוראה בבית הספר לבגרות

ופסיכומטרי רינת אליטוב, כולם פרי ניסיון ופיתוח של שנים וכולם שונים ומפתיעים. הסביבה שלך פשוט תתקשה להאמין לאן הצלחת להגיע אחרי קורס יחסית קצר.
במידה וכל החובות הלימודיות של יקוימו, סביר להניח שבסיום הקורס תהיה לך הגאווה להודיע: 'אבא, אמא, אני בדרך לאוניברסיטה!' או אפילו' 'התקבלתי ללימודי רפואה!'
כן, גם ברגעי משבר, בהם האפשרות ללמוד את מה שרצית במסגרת אקדמית נראית רחוקה מתמיד, או המחשבה ללמוד מקצועות הדורשים ציונים גבוהים כמו רפואה או הנדסה נראית בלתי אפשרית, קיים פתרון המוביל להצלחה. זה בדיוק השלב שבו נכנסת לתמונה נבחרת המורים המנצחת של רינת אליטוב ושיטת הלימוד של בית הספר.

בזכות החומר האנושי
צוות המורים בבית הספר מהווה סטנדרט גבוה של איכות אקדמית ברמה הגבוהה ביותר.
לכל המורים, בלי יוצא מן הכלל, ניסיון של שנים בבתי הספר השונים.
המורים בבית הספר לבגרות ופסיכומטרי רינת אליטוב, לא נבחרים ללמד בבית הספר רק על סמך יכולות הלימוד שלהם, אלא לפי החומר האנושי המיוחד שהם עשויים ממנו, אותו הם מביאים אל בית הספר, לצד הרצון ללוות ולהכיר באופן אישי כל תלמיד ותלמידה.

למי מיועדת תכנית הלימודים?
תכנית הלימודים של בית הספר לבגרות ופסיכומטרי רינת אליטוב מיועדת לצעירים ולחיילים משוחררים שציוני תעודת הבגרות שברשותם אינם מאפשרים להם להתקבל למוסדות להשכלה גבוהה במקצוע שרצו ובחרו ללמוד, לתלמידים שאינם זכאים לתעודת בגרות, ולאלא שרוצים ציונים גבוהים מאוד כדי להתקבל לפקולטות הגבוהות ביותר במוסדות האקדמיים השונים.
 
מתכונת לימודים גמישה
בית הספר לבגרות ופסיכומטרי רינת אליטוב מציע מתכונת לימודי ערב נוחה וגמישה, כזאת שמאפשרת לתלמידים לשלב לימודים עם מעגלי חיים נוספים כמו עבודה, משפחה, שירות צבאי, לימודים בתיכון ועוד.
 
התחייבות להצלחה בבגרות
הרצינות וההשקעה האין סופית בתלמידים, מאפשרת לנו להתחייב להצלחה שלך בבגרויות ולהבטיח שבמידה ועמדת בנוכחות של מינימום 90% מהמפגשים וביצעת 90% מהמטלות של הקורס, ולא הצלחת – יגיע לך מאיתנו קורס חוזר לבגרות בה נבחנת – חינם.
 ייעוץ

אנחנו, בבית הספר לבגרויות ופסיכומטרי רינת אליטוב יודעים כמה קשה לבחור מקצוע או מסלול לימודים וכמה ההתלבטות קשה ולעיתים מתישה. אנחנו כמובן גם יודעים שכשמחפשים מסלול לימודים מועדף ללימודים אקדמיים קודם כל ניגשים לתעודת הבגרות כדי לבדוק מה כדאי לשפר, מה מעניין ללמוד שוב או מחדש. שאלות רבות עולות. איך בכלל מחשבים את הממוצע ומה הקשר בין הציון הסופי והבונוסים לציון הפסיכומטרי.. בנוסף לכל התהיות, מתחילים להתעניין גם במועדי הבחינות. וכן, גם כאן רבות השאלות. כמה זמן כדאי ללמוד לפני כל בחינה, מה זה מקצוע חובה, מקצוע בחירה ושאלות רבות נוספות. בגלל הסיבות וההתלבטויות האלה, השקענו רבות ועמוקות גם בשלב המקדים ללימודים, שלב הייעוץ.

לתלמידי בית הספר לבגרויות ופסיכומטרי רינת אליטוב ניתנים ייעוץ והכוונה מקצועית מקיפה על מנת שיוכלו לגבש תכנית לימודים שמתאימה לדרישות המוסדות הרלוונטיים ולנתונים האישיים שלהם.

ייעוץ עם ניסיון
כחלק מהניסיון הרב של הנהלת בית הספר וצוות המורים של רינת אליטוב, אנחנו יודעים שזה הזמן לעמוד לצד התלמידים שלנו. נשמח לייעץ לך ולענות על כל השאלות שהצגנו, וכמובן על רבות ונוספות שבטח רשמת לעצמך כבר בצד.  נשמח לשתף אותך בכל המידע שברשותנו כדי שבסופו של תהליך נוכל לצאת יחד אל עבר ההצלחה שלך וביחד נוכל להגשים את החלומות שלך. אנחנו ממליצים לבוא ולהתייעץ איתנו, להכיר אותנו. גם אנחנו נכיר אותך וכמובן את העולם והרקע שלך, כדי שנוכל להתאים עבורך את המסלול הראוי והנכון ביותר לבגרויות והפסיכומטרי.
זה הזמן לנצל את הידע שלנו - כי אין תחליף לפגישת ייעוץ.

אז.. מחכים לך עם חיוך גדול והמון רצון לעזור לך להגשים חלומות.
מחכים לשמוע ולהיפגש איתך בקרוב : )



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.