כיוונים

 

כיוונים - מכון לפסיכודרמה וקבוצות

logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

כיוונים

הגעתי למכון כיוונים עם תינוק בעגלה ובייביסיטר
חנה פרלמן

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים בתל אביב
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

החלה ההרשמה למחזור אביב שיפתח במהלך חודש מרס 2016

אודות מכון כיוונים:
מכון כיוונים נוסד ע'י עודד נוה בשנת 1994, ומתמחה כמוסד להכשרת מטפלים בפסיכודרמה אנליטית, ובמתן טיפולים אישיים/זוגיים/משפחתיים וקבוצתיים בעזרת הפסיכודרמה.
מסלול הלימודים במכון כיוונים נחשב לאיכותי והמקצועי ביותר כיום בארץ,
צוות המורים מורכב מאנשי מקצוע בעלי תואר אקדמי מתחומי הפסיכודרמה, הפסיכולוגיה והטיפול באומנות, עם ניסיון רב בטיפול ובהוראה.
תוכנית הלימודים מורכבת מלימוד תאורטי רחב ומשעות פרקטיקום רבות עם מגוון אוכלוסיות שונות.
בין המורים לתלמידים, קיים יחס אישי ודיאלוג ישיר המאפשרים את העמקת החוויה והלימוד, בסביבה בטוחה ומאפשרת.

מכון כיוונים מוכר

ע'י ארגון 'FEPTO' האיגוד האירופי למוסדות הכשרה בפסיכודרמה.

מהי פסיכודרמה?
פסיכודרמה הינה שיטת טיפול חווייתית המבוססת על תנועה ופעולה. המשתתפים בפסיכודרמה משחזרים מצבים שונים מחייהם, בעבר ובהווה, כמו גם רצונות, צרכים ותקוות, ובכך עוברים תהליך טבעי של לימוד ושינוי. מהלך הטיפול כולל משחקי תפקידים והמחזת סצנות מהחיים האישיים של המשתתפים. העבודה נעשית בקבוצות, תוך התמקדות בקשר שבין היחיד לקבוצה, ועידוד היצירתיות והספונטניות.
בתהליך הפסיכודרמטי נעשה שימוש בטכניקות פעולה ובכלים דרמטיים, תוך חשיפת עולמו הפנימי של הפרט והבנת מערכות היחסים שלו והבהרה של הקשיים הבין אישיים. 

הכשרת מטפלים בפסיכודרמה: 
מטרת התכנית היא להכשיר מטפלים בפסיכודרמה, שישתלבו בסיום לימודיהם בעבודה טיפולית עם אוכלוסיות מיוחדות ונורמטיביות. הלימודים משלבים לימוד תיאוריות עם עבודה התנסותית חווייתית, שבמהלכה עובר התלמיד תהליך אישי וקבוצתי.
 
איפה עובדים עם פסיכודרמה?

לפסיכודרמה יישומים עם אוכלוסיות שונות ומגוונות כגון: אוכלוסיה נורמטיבית, ילדים ונוער, התמכרויות, נפגעי נפש ועוד. ניתן לשלב אותה בטיפול זוגי ומשפחתי, קוגניטיבי התנהגותי או דינמי. היום משתמשים בפסיכודרמה במערכת החינוך, הבריאות, הרווחה, בהתערבות בארגונים עסקיים, ובמכונים פרטיים.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.