הבצפר

 

הבית ספר הגבוה של חברות הפרסום

logo
הלימודים מתקיימים בתל-אביב
תל אביב

מפת הגעה

הבצפר נמל תל אביב
נמל תל אביב, תל אביב יפו
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

הבצפר, מי אנחנו?
'הבצפר' הוקם ע'י איגוד חברות הפרסום של ישראל, המאגד כ- 50 משרדי פרסום. בעלי המניות של הבצפר הן כל חברות הפרסום המובילות בארץ, דבר המבטיח יותר מכל, כי הלימודים בבצפר עומדים בדרישות המחמירות של תעשיית הפרסום וכי בוגרי הבצפר ישתלבו בעבודה במשרדי הפרסום.

ב-15 שנות קיומו, הפך הבצפר להיות המקור המוביל והמקצועי להכשרת עובדים לענף הפרסום והשיווק בארץ

בוגרי הבצפר, מאיישים משרות רבות בתעשיית הפרסום והשיווק, בתפקידי מנכ'לים, סמנכ'לי לקוחות במשרדים, מנהלי מחלקות אסטרטגיה, מנהלי מותג, מנהלי קריאטיב, מנהלי הפקה, ואנשי יחסי ציבור של חברות רבות

בצפר שעובד כמו משרד פרסום
הבצפר הוא בית הספר הרב תחומי היחיד למקצועות הפרסום. בבצפר מתקיים

שיתוף פעולה מקצועי בין מסלולי הלימוד השונים. תקציבאים מנהלים פרוייקטי לקוח, הפלנרים מתכננים וכותבים את ה'בריפים', הקופירייטרים והגרפיקאים עושים את הקריאיטיב, המפיקים מפיקים את סרטי הפרסומת – והחגיגה בעיצומה! ממש כמו בעולם האמיתי

הבצפר הוקם ע'י משרדי הפרסום, כדי להעסיק אנשים יצירתיים שחולמים להגשים את כישרונם בעבודה יצירתית ומלאת אתגר. אנשים שאוהבים פרסום. כאלה שהסיפוק המקצועי מהקריירה שלהם חשוב להם. כאלה שרוצים לא רק לעמוד בקצב, אלא גם להכתיב אותו.

לוקיישיין
הבצפר ממוקם בנמל ת'א במבנה מעוצב על חוף הים, הכיתות נוחות ומאובזרות במיטב הציוד המודרני, והלימודים מתקיימים באווירה צעירה ותוססת.

אז מה לומדים?
בבצפר אתם יכולים להשתלב באחד המקצועות המרכזיים בענף הפרסום והשיווק. קופירייטינג/רעיונאות, ניהול לקוחות/תקציבאות, ניהול מותג, ניהול אסטרטגיה/פלנינג, מדיה פלנינג, יחסי ציבור, שיווק ופרסום, גרפיקה, שיווק ופרסום באינטרנט והפקת סרטי פרסומת. כל אחד מהתחומים עומד בפני עצמו ונלמד כמסלול נפרד.

ההכשרה בבצפר מכוונת למטרה מאד ספציפית – עבודה, ולכן תכנית הלימודים שמה דגש מרכזי על לימודים מעשיים, תרגול, סדנאות, ופרזנטציות מול לקוחות.

מנהלי הבצפר הם בכירים בעולם הפרסום
המרצים בבצפר עוסקים בעצמם בשיווק ופרסום באופן יומיומי. הם עובדים בתעשיה בשעות היום ובאים לבצפר ללמד בשעות הערב. הם נבחרו בקפידה עפ'י רמתם המקצועית ויכולתם להדריך. לכן אם אתם באמת רוצים להשתלב בתעשיית הפרסום – הצטרפו לסטודנטים של הבצפר

תנאי קבלה
תנאי הקבלה לבצפר הם לא פשוטים. ועדות הקבלה של המחלקות השונות הם אנשים מהענף שיודעים שאת מי שהם יקבלו היום לבצפר, יעבוד איתם מחר. לכן הם מקפידים. הם ירצו שתוכיחו להם שאתם שווים, הם ידרשו מכם השכלה מסוימת ספציפית לתחום. הם יבקשו המון מעוף, אבל עם רגליים על הקרקע והם יחפשו אצלכם בעיקר אהבת מקצוע אמיתית, טהורה. בנוסף לדרישות הבסיס תצטרכו לעבור מבחן מיון וראיון אישי, שמטרתם לאתר את הטובים והמתאימים ביותר לתחום.

חפשו לימודי פרסום, פרסום לימודים, קורסים בפרסום ולמדו עוד על הבצפר….



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.