logo
הלימודים מתקיימים באשדוד, באר שבע, דלית אל כרמל, חיפה, ירושלים, ירכא, נתניה, פרדס חנה, ראש פינה, רחובות ותל-אביב
באר שבע
הרצליה
חיפה
ירושלים
קרית שמונה
ראש פינה
רמת גן
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

בית הספר המוביל למקצועות האימון האישי וה- NLP, קורס הכשרת מאמנים (קואצ´ינג) היחיד בפיקוח אוניברסיטה

מכללת יוזמות היא המכללה המובילה בישראל להתפתחות אישית ומקצועית.
המכללה מתמחה במקצועות האימון האישי והניהולי, קורסי הכשרות מאמנים אישיים (קואצ´ינג), קורסי NLP, מגוון התמחויות למאמנים וקורסים וסדנאות להתפתחות אישית.

מכללת יוזמות מפעילה 12 מרכזי הדרכה בפריסה ארצית וצוות נרחב של אנשי מקצוע מומחים בתחומם, העוסקים מדי יום באנשים...הנעה, קידום ופיתוח אישי.
המכללה היא חלק מקבוצת יוזמות שנוסדה בשנת 2001 ע'י היו'ר, תמיר פלג, מתוך חזון של יצירת בית מקצועי שיאפשר ויסייע לאנשים, עסקים וארגונים ליצור שינויים, להביא לפריצות דרך משמעותיות, להגשים חלומות ולהגביר

הצלחות.

למה לבחור יוזמות?

- בזכות המקצועיות:
קורס הכשרת המאמנים של מכללת יוזמות הינו בפיקוח של היחידה ללימודי המשך, בית הספר לעבודה סוציאלית ע'ש גבי ולואיס וייספלד, אוניברסיטת בר אילן.

- בזכות הנגישות:
12מרכזי הדרכה ברחבי הארץ: מקרית שמונה ועד באר שבע.

- בזכות המגוון:
מגוון רחב של קורסי הכשרה והתמחויות ייחודיות ללימודי המשך של מאמנים, הכוללים שעות סופרוויז´ן המוכרות כתהליך אימון תחת הדרכה לקבלת דרגה עפ'י דרישות לשכת המאמנים בישראל.

- בזכות הביתיות:
האנרגיות, החברות, הפרגון, השייכות, האהבה, השירות, ההקשבה והדלת
הפתוחה תמיד לכל סטודנט ובוגר לביקורים, שיחות אישיות, התייעצויות מקצועיות והכוונה, בכל שלב של הלימודים ולאחריהם.

- בזכות הליווי האישי:
מלווים אתכם באופן אישי לכל אורך הדרך בשלבי הקורס השונים, בתהליכי הפרקטיקום וביציאה לדרך חדשה שמאמנים. מכללת יוזמות היא בית ומשפחה לסטודנטים שלה.

- בזכות הצוות המקצועי:
נותנים לכם את ההזדמנות ללמוד מצוות המנחים המקצועי והמסור ביותר בארץ.

- בזכות הבוגרים:
יותר מ - 3000 סטודנטים ובוגרים, הממשיכים את התפתחותם המקצועית
בקורסי המשך, התמחויות והעשרה. בוגרים שעוסקים בתחום הנפלא של האימון ממקום של מסירות, מצוינות ויושרה מקצועית; בוגרים הממליצים לחבריהם להצטרף למכללת יוזמות, מייצגים את המקצוע בכבוד ומקצועיות ומביאים לנו הרבה אושר וגאווה.

- בזכות החשיפה:
מכללת יוזמות מאפשרת לבוגריה להירשם, ללא עלות, לפלטפורמה שיווקית של אינדקס מאמנים באתר הבית שלנו, המקודם בגוגל ומניב קבלת פניות ממתאמנים באופן ישיר. בנוסף מוצעות חבילות עסקיות ושיווקיות לקידום הקריירה של הבוגרים.

* קורס הכשרת מאמנים בפיקוח היחידה ללימודי המשך, ביה'ס לעבודה סוציאלית ע'ש גבי ולואיס וייספלד, אוניברסיטת בר-אילן. *



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.