Dalloway

 

English Boutique School

logo
הלימודים מתקיימים בראשון לציון ותל אביב
ראשון לציון
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

Dalloway הוא בית ספר מקצועי לאנגלית שמציע חווית למידה מסוג חדש: כורסה נוחה, ביזנס בר צמוד, לימודים מעמיקים, הרבה שיחה, וסביבה תרבותית של אנשים טובים. בזכות איכות הלמידה הממוקדת וסביבת הלימוד הייחודית, מצאנו לנכון להעניק ל- Dalloway את הכינוי 'בית ספר בוטיק לאנגלית'.

מטרת בית הספר היא להביא את כל אחד ואחת מלקוחותיו לתוצאה הרצויה בתחום האנגלית:
- לנהל שיחת טלפון בענייני עבודה
- לשלוט במצב בשדה תעופה ולשוחח עם עמיתים לטיסה
- ליהנות מהצגות תיאטרון וסרטים באנגלית
- לעבור ראיון עבודה באנגלית
- להשתמש באנגלית לnetworking ויצירת תדמית
- להציג את עצמכם ועיסוקכם באנגלית
- לקרוא ולכתוב מאמרים באנגלית
- לדבר על

אירועי היום עם אורחים מחו'ל
- עוד ועוד...

בית הספר ממוקם בסביבת מגורים בראשון לציון, והלימודים מתקיימים במבנים של קורסים לאנגלית במספר מסלולים – אנגלית לאיכות חיים, אנגלית עסקית ומקצועית, אנגלית למטרה אישית. בכל מסלול קיימות שלש רמות שליטה.
כמו כן קיימים מפגשים נוספים מסוגים שונים - סדנאות, מפגשי העשרה, ערבי שיחה, וערבי תרבות.

כיתות הלימוד של Dalloway הן למעשה סביבה של סלון ביתי בו מתנהלים הדיונים, הפגישות והלימודים. הסיבה לכך היא שבשביל ללמוד לשלוט באנגלית בביטחון - צריך להרגיש בנוח, בסביבה נעימה, מקבלת, להרגיש בבית.
המשמעות היא שבמקום אווירה אפורה של מנגנון בית ספרי גדול ושלטים עם חוקי תחביר על הקירות – בDalloway יושבים על כורסאות נוחות, עם אספרסו, מאפים מתוקים, יין ופירות, ולומדים אנגלית בצורה עניינית מכובדת.

אם אתם מעוניינים ללמוד אנגלית, ולהפיק את המיטב מהזמן הפנוי שלכם, Dalloway הוא המקום המושלם בשבילכם. צרו איתנו קשר עוד היום!

הקורסים – מידע כללי

איך תעדיפו להשתמש באנגלית שתרכשו ב Dalloway?
כל קורס ב Dalloway מביא לרמת שליטה מסוימת במסלול נבחר. קיימים שלושה מסלולים: אנגלית לאיכות חיים, אנגלית עסקית/מקצועית, אנגלית למטרה אישית, ושלש רמות שליטה בכל מסלול: To Know, To Feel, To Flow.
אם האנגלית חשובה לכם, היכנסו עכשיו לקישורים לכל מסלולי הלימוד ולכל רמות השליטה, חישבו איזה מסלול מתאים לכם מבין השלושה, ומה רמת השליטה שתרצו להגיע אליה. כך תוכלו להגיע מוכנים לשיחת הייעוץ.

מבנה קורס
עבור כל קורס שנמצא מתאים עבורכם, ישנם מספר מבני זמן אפשריים:
ארבעה חודשים – נפגשים פעם בשבוע, 3 שעות במפגש.
שישה חודשים – קורס מורחב: ארבעה חודשים + חודשיים נוספים, בהם תשתתפו בסדנאות נוספות וערבי שיחה.
שמונה חודשים – קורס בקצב רגוע. במקום פעם בשבוע במשך ארבעה חודשים - נפגשים פעם בשבועיים במשך שמונה חודשים.
קורס במסלול אישי – מבנה הקורס יותאם לצרכי הלקוח. צרו קשר לפרטים נוספים.

מפגשים נוספים
פרט לקורסים, תמצאו ב Dalloway ערבי שיחה, סדנאות שונות, וערבי תרבות.
ההרשמה לקורס כוללת השתתפות בחלק ממפגשים מיוחדים אלו, בהתאמה למסלול הלימוד שתבחרו. מומלץ לקבוע שיחת ייעוץ בהקדם, כדי שנוכל להתאים את תמהיל המפגשים לסגנון האישי שלכם ולהספיק לצרף אתכם לקורסים השונים.

ללקוחות עסקיים
עבור קבוצות וארגונים עסקיים קיימות חבילות מיוחדות בהתאמה לצרכי הלקוח.



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.