נייל סטודיו

 

יופי של מקצוענות

logo

בוגרים ממליצים

בואו להמליץ על:

נייל סטודיו

לרוני... אם הייתה לי אפשרות לתת לך דבר אחד בלבד,
מורן חן

לרשימת כל הממליצים

הלימודים מתקיימים באשדוד, אשקלון, באר שבע, אילת, חולון, חיפה, טבריה, לוד, מודיעין, נתניה, ק"ש, ראשל"צ, רחובות, תל אביב, עפולה, רעננה, באקה אל גרבייה וירושלים
אור יהודה
אילת
אשדוד
אשקלון
באקה אל-גרבייה
באר שבע
בית שמש
חולון
חיפה
טבריה
ירושלים
לוד
מודיעין
נתניה
עפולה
פתח תקוה
קרית שמונה
ראשון לציון
רחובות
רעננה
תל אביב

מפת הגעה

סניף באר שבע
כיכר קפלן 1, באר שבע
המשך...
סניף ראשון לציון
פלוטיצקי 7, ראשון לציון
המשך...
סניף חולון
רח ויצמן 45, חולון
המשך...
סניף טבריה
גולומב 19, טבריה
המשך...
סניף בקע אל גרבייה
באקה אל גרבייה, רח מייסרה
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

נייל סטודיו
רשת 'נייל סטודיו', הרשת המובילה בארץ בהכשרה מקצועית בתחומי הטיפוח והיופי בשילוב OPI Academy הטביעה את חותמה תחת החזון: העצמת נשים לעצמאות כלכלית לנשים כבר בתחילת 1990. 'נייל סטודיו' היא מקפצה לנשים רבות לקבלת מקצוע רווחי ונדרש ובנוסף תעודת מקצוע בינלאומית בתחום הטיפוח והיופי ולהתקדם לעצמאות כלכלית משלהן, להקים עסק עצמאי ולהרחיב את עצמאותן. תכניות הלימוד הם בתחומי בניית ציפורניים, פדיקור ומניקור מקצועי, נייל ארט, איפור קבוע, ואפילו הדמיית זקיקי שיער.  כ 30 מרכזי הדרכה והכשרה ברחבי הארץ מזמינים אותך להכיר מקצוע מתגמל , גמיש ואידיאלי לאימהות או לכל המבקשות שינוי קריירה. הרשת מציעה הכשרה מקצועית מקיפה, למידה של כל השיטות והטכניקות הקיימות והתנסות פרקטית. תכנית

הלימודים מאושרת על ידי משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה ובפיקוח מלא המאפשר לימודים על חשבון הפיקדון. הבוגרות שלנו מקבלות תעודות מקצועיות מבית נייל סטודיו, תעודות בינלאומיות של OPI, IBD.                 

רשת נייל סטדיו מתמחה בהכשרה מקצועית בכל תחומי הטיפוח והיופי כגון: בניית ציפורנים בינלאומי, פדיקור מניקור סוכרתי, עיצוב גבות, שעוות גוף, שזירה והארכת ריסים, איפור קבוע ואיפור מקצועי. המוטו וחזונה של רשת נייל סטודיו מאז היווסדה הינו העצמת נשים לעצמאות כלכלית. המטרה הינה להעניק לנשים מקצוע רווחי ונדרש בזמן קצר יחסית, אופק תעסוקתי ועתיד צבעוני ורווחי.

הנה כמה סיבות למה הכי נכון ללמוד ברשת נייל סטודיו:
1. הרשת הוותיקה ביותר בארץ - מעל 25 שנות פעילות.
2. בפריסה ארצית הגדולה ביותר - כ 30 מרכזי הדרכה ושיווק מקרית שמונה ועד אילת.
3. מספר בוגרות הגדול בארץ - במהלך שנות פעילות הרשת הוכשרו ע'י הרשת מעל 40 אלף בוגרות בקורסים השונים
4. צוות מקצועי ומורות -  לא כל אחת יכולה להיות מורה בנייל סטודיו. כל המורות הינן נשות מקצוע עם וותק וידע  של שנים רבות בתחום אשר עברו הכשרה מקצועית להוראה ברשת נייל סטודיו.
5. הכרה בינלאומית - נייל סטודיו הינה  הרשת היחידה המעניקה תעודות בינלאומיות הקבילות ביותר מ 30 מדינות בעולם.
6. היקף לימודים - הקורסים הנלמדים בנייל סטודיו בעלי עומק והיקף נושאים מהרחבים בארץ.
7. פיקוח משרד הכלכלה -  רשת נייל סטודיו נמצאת בפיקוח משרד הכלכלה ומעניקה תעודות  לקורסים הנמצאים בפיקוח.
8. מכשור וחומרים - הרשת מעמידה לרשות  תלמידיה את המכשור המתקדם ביותר ואת החומרים האיכותיים ביותר בזמן הלימודים  ללא הגבלה וללא כל חיוב.
9. תמיכה ועזרה - מהלך הלימודים וגם לאחר סיום כל בוגרת מקבלת תמיכה ועזרה מקצועיים בסניפי הרשת. שעות תרגול, חיזוקים, שיפורים שיעורים פרטניים ועוד.
10. נייל סטודיו הינה הרשת היחידה בארץ המעניקה לכל בוגרת ובוגרת סדנאות ייעודיות והדרכה בתחומי שיווק, קידום וניהול העסק ע'י אנשי מקצוע מהבולטים במשק.
11. הרשת הינה היבואנית הגדולה ביותר בישראל לכל התכשירים והמכשור הדרוש לתחום.סניפי נייל סטודיו מהווים מרכזי שיווק למוצרים ולציוד מקצועיים. המותגים של נייל סטודיו הינם המותגים המקצועיים והמוכרים ביותר בארץ ובחו'ל. בין המותגי הרשת OPI,IBD ,Color Club ,China  Glaze, EZFlow    ועוד.

אם את אמא במשרה מלאה שרוצה הכנסה נוספת או חיילת משוחררת בתחילת דרכה, או שאת פשוט רוצה שינוי קריירה. נייל סטודיו הינו המקום הנכון עבורך. הצטרפי לאלפי בוגרות שלנו שהשתלבו בתחום הנדרש הצבעוני והרווחי ביותר. תוך כמה חודשים נכשיר אותך להיות מקצוענית בתחום הטיפוח והיופי, נלמד אותך את כל סודות המקצוע, נעניק לך כלים לשיווק קידום ופיתוח עסק עצמאי או נעזור לך למצוא מקום עבודה בין מאות  לקוחותינו.

למה את מחכה? הבטיחי כבר עכשיו את מקומך באחד הקורסים הקרובים שלנו ?
מחכים לשמוע ממך

 



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.