HIGH Q - אנגלית מדוברת

 

התוצאות מדברות בפסיכומטרי

logo
הלימודים מתקיימים באפרת, אשדוד, אשקלון, ב"ש, בית שמש, גבעתיים, גדרה, גליל, דימונה, הרצליה, זכרון, חדרה, חולון, חיפה, טבריה, יבנה, ירושלים, כפ"ס, כרמיאל, מבשרת, מודיעין, נהריה, נתניה, נצרת עלית, עפולה, פ"ת, צורן, קריון, קרית גת, קרית שמונה, קרית אונו, קרית טבעון, ראש העין, ראשל"צ, רחובות, ברמת השרון, רעננה, שדרות, שוהם ותל אביב
אפרת
אשדוד
אשקלון
באר שבע
בית שמש
גבעתיים
גדרה
דימונה
הרצליה
זכרון יעקב
חדרה
חולון
חיפה
טבריה
יבנה
ירושלים
כפר סבא
כרמיאל
מבשרת
מודיעין
נהריה
נצרת עלית
נתניה
עפולה
פתח תקוה
קריות
קרית אונו
קרית גת
קרית טבעון
קרית שמונה
ראש העין
ראשון לציון
רחובות
רמת השרון
רעננה
שדרות
שוהם
תל אביב
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

כאשר אנו מקבלים על עצמנו להכין אתכם לבחינה כלשהי, מטרתנו להבטיח את מיצוי הפוטנציאל המקסימלי של כל אחד ואחת מכם - עם יותר מ-200,000 תלמידים מרוצים לאורך השנים, אנו כבר יודעים שזה אפשרי!

HIGH Q הינו בית ספר לפסיכומטרי מהמובילים בארץ. בית הספר הוקם בשנת 1983 ומהווה מאז לחברה המובילה בשוק הפרטי.High Q נחשבת כיום בין החברות המובילות בעולם בפיתוח קורסים ואמצעי הוראה. 

 High Q מקפידה לשמור על מקומה המוביל בתחום טכנולוגית ההוראה העולמית. אנו משתמשים בשיטות לימוד ייחודיות ומתקדמות ביותר בכדי להפוך את הלמידה לקלה ואפקטיבית ולאפשר מיצוי מרבי של הפוטנציאל של כל תלמיד. השילוב האידיאלי של מורים מעולים, לימוד אינטנסיבי בכיתות, לימוד משלים באינטרנט, ייעוץ והדרכה אישית לכל תלמיד, ותוכנית

לימוד חדשנית ומקיפה, מבטיח הכנה מושלמת לבחינות!



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.