logo
הלימודים מתקיימים בחיפה
חיפה
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

BARTENDER הוא בית הספר לברמנים היוקרתי ביותר בישראל.
ב BARTENDER מבינים שלהיות ברטנדר זה לא רק קורס ברמנים ומקצוע מדליק, אלא גם דרך חיים. סגל ביה'ס ותלמידיו מורכבים מאנשים איכותיים שחשוב להם להיות חלק ממשהו גדול ומצליח.

כבוגר ברטנדר תהיה זכאי לרענונים מקצועיים והפניה לעבודה בכל העולם באמצעות 80 בתי הספר לברמנים (WBTO) המובילים בעולם (מנהטן, לונדון, אמסטרדם, ברלין, ניו זילנד, קייפטאון, הודו, נפאל, בוליביה, צ´ילה, בואנוס איירס, פנמה, סאן פרנסיסקו, מילנו, כרתים, ניו ג´רזי, מיאמי, טקסס, בריטיש קולומביה, ברמינגהם, סטוקהולם וערים רבות נוספות).

לטעום מתרבות השתייה
תלמד ותטעם את מותגי המשקאות האיכותיים והיקרים ביותר מכל קצוות העולם. הלימוד בצמוד לתכנית

ההדרכה המקיפה ביותר ולספר 'שר המשקים' מגדירים את המותג BARTENDER ומאפשרים לנו לסלול את דרכך לברים הכי מקצועיים ונחשבים בארץ ובחו'ל. התחייבות שאנו עומדים בה משנת 1987 - השנה בה נוסד BARTENDER - בית הספר לברמנים הראשון בישראל!
 
הפנייה מובטחת לעבודה
הוותק והמוניטין של חברת ההשמה של ברטנדר, מבטיחים לך הצעות עבודה רבות ומגוונות למשרות ברמן בכל רחבי הארץ. זכות העומדת לך למימוש בכל הארץ וללא הגבלת זמן. מחלקת ההשמה האישית של בית הספר לברמנים BARTENDER תלווה אתכם עד מציאת מקום העבודה המושלם מבחינתכם!

השוואה בין בתי הספר לברמנים בישראל
הרף הגבוה שמציב בית ספר לברמנים BARTENDER יעניק לך כמו גם לאלפי בוגרינו הערכה רבה בעולם תרבות השתייה והבר, יתרון שיפתח בפניך דלתות לברים היוקרתיים והמובילים בארץ ובעולם...כנסו לבלוג של אור רכס והתרשמו כיצד בוגר ברטנדר התאקלם באחד הברים היוקרתיים ביותר במנהטן וכיום כעבור 3 שנים מנהל אותו בהצלחה רבה.
מדריכי קורס ברמנים של BARTENDER הם הוותיקים והמיומנים בארץ, חיים את חיי הבר ויודעים בדיוק איך לסחוף אתכם לחגיגה של שכרון חושים וידע.

אז כשאנחנו אומרים יש ברמן ויש BARTENDER - אנחנו מתכוונים לזה!



callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.