נאוה קולאז´

 

ביה"ס הגבוה למקצועות היופי

logo
הלימודים מתקיימים בחיפה ונהריה
חיפה
נהריה

מפת הגעה

סניף חיפה
חיפה, רחוב ההסתדרות 66
המשך...
סניף נהריה
נהריה, רחוב עירית 2
המשך...
מוסד זה אינו פעיל כרגע באתרנו, על מנת לקבל פרטים אודות הקורסים המוצעים על ידו, יש לפנות אליו ישירות.

על מנת לקבל מידע אודות מסלולי לימוד נוספים הנך מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6958791

strip

המכללה למקצועות היופי נאוה קולאז´ היא הגדולה והמובילה בישראל כיום.

המכללה נוסדה על ידי נאוה קול בשנת 1994 בעיר נהריה, ארבע שנים מאוחר יותר פתחה המכללה שלוחה נוספת בעיר חיפה. לאורך שנות פעילותה, 25 שנים,  צמחו הסניפים והפכו את בית הספר למכללה הגדולה בישראל עם למעלה מ 20000 בוגרים , מרביתם עוסקים כיום בתחום בשעה ש 85% מהעוסקים במקצועות היופי בצפון, הינם בוגרי המכללה, שבחרו בנו כדי להכשירם ולסלול את דרכם אל עבר ההצלחה.

לאורך השנים אחד מהדברים שעמדו לנגד עיניה של המכללה היה צרכי הסטודנטים והטרנדים המובילים בענף מקצועות היופי, בכדי לעמוד בציפיות ולהוביל את הענף המכללה מעסיקה את צוות המורים המקצועי והמוביל בתחומו בישראל ובעולם, לצד סטנדרט לימודים גבוה שהתעדכן מעת לעת בהתאם

להתפתחויות והטרנדים השונים בעולמות מקצועות היופי.

במהלך השנים פעלה המכללה למקצועות היופי נאוה קולאז´ ועדיין פועלת בשיתוף פעולה עם חברות בינלאומיות כדוגמת LOREAL פרופשיונל העולמית בתחום עיצוב השיער וחברות מובילות נוספות בתחומי הקוסמטיקה, איפור, עיצוב שיער ועוד.

המכללה למקצועות היופי נאוה קולאז´ פועלת תחת פיקוח של משרד התמ'ת, מה שמספק לסטודנטים ביטחון בכך שצוות המורים וסטנדרט הלימודים מאושרים למתן הכשרה בתחום מקצועות היופי, יתרה מכך בשנים האחרונות זוכים הסטודנטים של המכללה לציונים הגבוהים ביותר בישראל במבחני הסיום של הקורסים השונים שנערכים בפיקוח משרד הכלכלה !
בנוסף לכך הלימודים במכללה מוכרים לשימוש בפיקדון חיילים משוחררים.

נאוה קול וצוות המכללה למקצועות היופי נאוה קולאז מזמינים אתכם להצטרף להצלחה ולבחור לכם יופי של מקצוע במסלול המועדף עליכם ואנו נוביל אתכם, באמצעות יחס אישי והקפדה על הסטנדרטים המקצועיים והמובילים בעולם מקצועות היופי, בדרך לבניית קריירה והצלחה עסקית!






callus

כל הזכויות שמורות לפורטל ToStudy, פורטל הלימודים של ישראל. ToStudy מאפשר לכם לקבל מידע עדכני ומפורט על כל מוסדות הלימוד, האוניברסיטאות, המכללות, המכינות, בתי הספר, הקורסים וכלל אפשרויות הלימוד בארץ ובחו"ל. תוכלו לחפש במהירות ובקלות מקסימאלית בפורטל את המקצוע אותו חלמת ללמוד ולקבל הצעת מחיר מהמוסד הנבחר בתוך דקות. בין היתר תמצאו באתר מידע על לימודי:   תואר ראשון במנהל עסקים, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בראיית חשבון, תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון בתקשורת, קורס פסיכומטרי, מכינה לבגרויות, קורס הנהלת חשבונות, קורס שוק ההון, קורס ברמנים, קורס איפור, קורס בניית אתרים, קורס צילום, לימודי רפואה משלימה, קורס עיצוב פנים, קורס תיווך במרכז, קורס קואצ'ינג בצפון ועוד.